|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Dette hører jeg mest på nå
|
|
|
#2 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Nå for tiden går det i:
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg hører mye musikk, og musikk er viktigere for min velvære enn mat er, tror jeg.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg har en liste som heter "siste helga i februar" - og den hører jeg på fortsatt. (Sitter på jobb uten spotify og med spotifyrestriksjoner nå) Der er det litt lady gaga, the proclaimers, litt Rasmus og verdens beste band, litt puddelrock, M.I.A, handsome boy modelling school osv osv - variert, med andre ord. Skal legge den ut når jeg kommer hjem
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)http://open.spotify.com/user/bauche/...Zrd0H7KK9dXIHh
|
|
|
#7 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg eeeeelsker Get-boksen med alle sine radiokanaler. Vi lytter mye til The alternative - veldig bra
|
|
|
#8 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Hører på ikeas spilleliste, av alle ting. http://open.spotify.com/user/ikea_no...E7lKh6YDD1qbna
|
|
|
#9 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Sniker inn eit spørsmål her. Håpar det er ok.
|
|
|
#10 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)
Hvis du vil ha spotify på iphonen din må du ha Premiumabonnement og betale 100 kr per måned. Gratisabonnementet funker ikke på iphone, dessverre. Når du har premium kan du legge inn en app på telefonen din, og synkronisere med telefonen for å få overført spillelistene dine til telefonen. Da kan du høre på dem uten å være tilkoblet nettet.
|
|
|
#11 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Mistar eg spelelistene når eg melder meg av premium da?
|
|
|
#12 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Det gjør du, tror jeg ja. Det er en egen app til spotify, og den må du ha betalt for å kunne ha.
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg bruker bare Spotify til små enkeltting som vi ikke har i samlingen vår. Stort sett spiller jeg musikk via iTunes (hjemme) eller på iphonen min. I det siste har jeg hørt mye på Anthony and the Johnsons (I Am A Bird Now), det nye Arcade Fire-albumet (The Suburbs) og så hører jeg alltid på Magnetic Fields og The Sixths. Nylig plukket jeg frem filmmusikken til Once igjen (som jeg hørte fryktelig mye på for et år eller to siden), og det gamle Kristin Hersh-albumet Hips and Makers. Ellers hører jeg på ganske mange forskjellige ting, egentlig - Johnny Cash og Robyn Hitchcock og Hello Saferide og The Who og Gaslight Anthem og Sufjan Stevens, og alltid Tom Waits, såklart.
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg tør ikke dele spotify-listen min, jeg, for da vil folk se hvor mye rart jeg hører på.
|
|
|
#15 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Jeg har ikke WMP heller. Eller, HAR - bruker ikke. Skal jeg spille noe av det som ligger på PC-en bruker jeg alltid VLC. Ellers bruker jeg youtube. Jeg er fryktelig dårlig på spillelister.
|
|
|
#16 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Jo, del! Sikkert ikke rarere enn meg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Dette er mine favoritter på Spotify Sist redigert av Dronningen : 12-11-12 kl 13:46. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg har flere spillelister, sånn for variasjonens skyld.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Det går mye i Eminem for tiden, samt et par lationolåter inspirert av Zumbatimene jeg går på. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg hører på masse forskjellig, men for litt siden fant jeg igjen en all time favoritt som jeg hadde "glemt" bort litt. Skunk Anansie Sist redigert av Left : 23-10-10 kl 14:26. |
|
![]() |
|
|