Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Endelig liker jeg rødvin!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 14:00   #21
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig liker jeg rødvin!

Synes det er hyggelig å kjenne på gleden du opplevde med denne erfaringen!

Selv måtte jeg bli over 30 år for å like rødvin jeg også.

Gammel 24-10-10, 16:21   #22
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg verken liker det eller øver meg, ser ikke poenget. Men gratulerer.

Signerer! I en alder av 43 år har jeg endelig innsett at jeg aldri kommer til å like vin. Jeg er ei harry øl og potetgull dame - og stolt av det!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 16:26   #23
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker og å lære meg det. Har blitt utrolig glad i hjemmelaget røvinsaus. Hver gang jeg lager det tar jeg en slurk av vinen også. Synes ikke det er spesielt godt men har håp om å like det til slutt.

Men jeg er ikke 25 engang så har god tid på meg.

Liker ingen typer alkohol nå. Eller kaffe, eller te.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 12:15   #24
charlieotte
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
charlieotte har et hav av muligheter foran seg
Blunk

Første rødvinen jeg likte var vel Goats do Roam, en veldig god, men lettdrikkelig rødvin. Før jeg smakte den var alt av rødt bare pyton, men nå nyter jeg de fleste slag(så lenge det ikke er for mye garve i dem). Rødvin er som regel en tilvenningssak, leste i en forskningsrapport at man ofte måtte smake mellom 25 og 35 ganger før smaksløkene ville godta smaken, så da er det bare å småsmake i ny og ne, så kommer det nok av seg selv.

charlieotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.