|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig liker jeg rødvin!Synes det er hyggelig å kjenne på gleden du opplevde med denne erfaringen!
![]() |
#22 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig liker jeg rødvin!
Signerer! I en alder av 43 år har jeg endelig innsett at jeg aldri kommer til å like vin. Jeg er ei harry øl og potetgull dame - og stolt av det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig liker jeg rødvin!Jeg ønsker og å lære meg det. Har blitt utrolig glad i hjemmelaget røvinsaus. Hver gang jeg lager det tar jeg en slurk av vinen også. Synes ikke det er spesielt godt men har håp om å like det til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Endelig liker jeg rødvin!Første rødvinen jeg likte var vel Goats do Roam, en veldig god, men lettdrikkelig rødvin. Før jeg smakte den var alt av rødt bare pyton, men nå nyter jeg de fleste slag(så lenge det ikke er for mye garve i dem). Rødvin er som regel en tilvenningssak, leste i en forskningsrapport at man ofte måtte smake mellom 25 og 35 ganger før smaksløkene ville godta smaken, så da er det bare å småsmake i ny og ne, så kommer det nok av seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|