|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Har du penbestikk? | |||
| Ja, jeg har penbestikk |
|
111 | 59,68% |
| Nei, jeg har ikke penbestikk |
|
51 | 27,42% |
| Jeg har mange bestikksett. Hverdags, pent, og galla + |
|
14 | 7,53% |
| Jeg har ikke ett sett en gang |
|
3 | 1,61% |
| Jeg har arvet penbestikket mitt |
|
20 | 10,75% |
| Jeg har kjøpt/fått/samlet penbestikket mitt |
|
63 | 33,87% |
| Jeg har penbestikk, penservise, skriver interiørblogg og matchende klær innad i familien |
|
2 | 1,08% |
| Bestikk? |
|
1 | 0,54% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har dere "penbestikk"?Har Hardangerbestikk som me bruker når eg finner på å dekka eit finare bord. Det kan lika gjerna vera ein vanlig tirsdag, som i eit selskap. Holder også på å samla på kaffiservise. Kvardagsservise skal byttast ut, så no invisterer eg i nytt til både frokost og middag. Då kommer eg til å bruka det til middagsselskaper og.
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har penbestikk og penservice, men har aldeles ikke noen interiørblogg og kommer heller aldri til å få det.... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har dere "penbestikk"?
Men du klesmatcher hele familien? ja?
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Har dere "penbestikk"?Vi hadde penbestikk helt til jeg fant ut at vi brukte det så sjeldent at det ble tåpelig. Vi har derfor begynt å bruke penbestikket til hverdags. Vi har sølvbestikk også, men jeg vet ikke til hvor mange og jeg har aldri brukt det. Liker ikke sølvbestikk, men har det siden mannen hadde det fra før han traff meg.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Wow. Det er imponerende.
Det teller også hvis du flere ganger i året bytter ut pynteputer og gardiner. Og disse matcher med hverandre.
|
|
|
#7 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har relativt stort kjøkken med mye skapplass. Har flere skaper som er tomme, faktisk.
|
|
|
#8 |
|
ekstremt trøtt
|
Ikke flere ganger i året siden jeg er så flink å finne noe som er fint og som av den grunn varer lenge.
|
|
|
#9 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "penbestikk"?Åh penglass ja. Det har vi også.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Jeg kjøpte noen midlertidige gardiner på salg da vi pusset opp her for fire år siden, det kostet vel 59 spenn for to lengder. De henger her fortsatt... Og putene jeg kjøpte samtidig står pent i sofaen, men den ene må nok bort nå, siden en av kaninene tisset på den. |
|
|
|
#11 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har 3 sett med bestikk.
|
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har partyservise for 24 stk kjøpt på IKEA komplett med suppetallerken, dessertskåler, vannglass, drammeglass, rød og hvitvinsglass, champagneglass og konjakkglass. Bare til å feste og knuse ivei med lett hjerte! Teller det?
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har sølvbestikk til 8 som vi aldri bruker, penservise (fått av svigermor) som brukes hver jul, bursdag, påske, middagsbesøk o.l og krystallglass til 12 som brukes nå og da.
1. Ja |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har penbestikk ja! De bruker jeg hver gang jeg har gjester. Har visst sølvbestikk også, de har jeg aldrig brukt, he he |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "penbestikk"?Også servise ja, har både hverdagsservise og penservise. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har penservise til middag, men ikke penmiddagsbestikk.
|
|
|
#18 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har et pent stålbestikk som brukes til fest. Har samlet selv til 12 personer og har i tillegg biffbestikket i samme serie.
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Et sett trenger ikke være 12. Et sett er ...
|
|
|
#20 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Har dere "penbestikk"?Har penservise og penbestikk (sølv), moren min insisterte på at jeg måtte samle på både det ene og det andre opp igjennom. Personlig hadde jeg nok aldri valgt sølvbestikk, men det blir nå veldig fint når vi dekker med det i jula da. I tillegg så har jeg arvet penservise nok til å dekke til minst 40, så poden og jeg er godt dekket på den fronten, ikke så ofte vi er 40 til bords da.
|
![]() |
|
|