|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Trolljegeren
Dette er en storfilm. Det er sjelden jeg ler høyt med faktisk lyd av noe som helst. Men Otto som ikke får smusstillegg tok det hjem altså. |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Sausnebbet
|
Den der biten med D-vitamin som omsettes - var det til kalk? Husker ikke helt hva de sa, men heimkunnskapslæreren i meg fikk litt ondt i magen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: TrolljegerenDet glapp på at vitamin D transformeres til kalk ja. De var så nære - mangel på D gjør at kroppen bryter ned skjellettet. Men det glapp akkurat. |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: TrolljegerenJeg lo høyt flere steder og likte den godt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: TrolljegerenBAd bear - bad price. |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: TrolljegerenJeg likte den veldig godt og er fullstendig enig med Esme.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Selvsagt! :klaskepanne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
*_*
|
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
Jeg hadde med en på ni og et halvt, det gikk veldig fint. Noen av humorpoengene gikk forbi, og andre gikk rett hjem. Den er litt skummel, men mest av alt veldig morsom. Dersom han tåler de nyere Harry Potter så bør dette gå helt greit. |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: TrolljegerenDa skulle dette gå aldeles utmerket. Minsten her lo godt han altså. Og han på tretten ble helfrelst - totalt. |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: TrolljegerenMinsten har det. Han er meget spesiell - det kan kanskje nevnes. |
![]() |
![]() |
#15 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TrolljegerenJeg hadde egentlig trodd at dette skulle bli en barnefilm da jeg hørte om den. Men det virker som det kan være en for-hele-familien-min-film?
![]() |
#16 |
Passiv
|
Definitivt. Fjortisen din må være en ypperlig kandidat til å storskratte av denne filmen. |
![]() |
![]() |
|
|