Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dyr BH vs. billig BH?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-10, 20:11   #1
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Ingen rimelige BHer i min str, da må de i tilfelle være uten spiler. Jeg har triumph ammeBH som jeg har vært godt fornøyd med, holder på å vurdere nye ammeBHer nå, de gamle jeg har er utslitt, er usikker på hvor jeg skal kjøpe de, det er jo for en relativ begrenset periode.

Gammel 28-10-10, 20:14   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg finner aldri min riktige størrelse (65DD) i vanlige butikker.
Nå sist kjøpte jeg 70, men det ER for løst rundt, det er til og med for løst på det innerste hakket, og da sitter den jo ikke som den skal. Frustrerende. BHer på andre butikker enn Cubus og lignende koster jo flesk, som regel.

Gammel 28-10-10, 20:57   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg finner aldri min riktige størrelse (65DD) i vanlige butikker.
Nå sist kjøpte jeg 70, men det ER for løst rundt, det er til og med for løst på det innerste hakket, og da sitter den jo ikke som den skal. Frustrerende. BHer på andre butikker enn Cubus og lignende koster jo flesk, som regel.

Jeg har en BH jeg er veldig fornøyd med som ikke koster flesk, og er fra Figleaves. Den kommer på under tollgrensa. Finnes både med lav utringning, og balconette, og i mange farger. Anbefales!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:01   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt en Freya og den regnes kanskje blant de dyre. Den er jeg foreløpig ikke sånn superimponert over. Men nå foretrekker jeg stort sett glatte bh-er av typen t-shirt-bra, ikke de som er satt sammen av masse smådeler og blonder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:04   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

..og siden det er salg hos figleaves, kan man få denne også, for under tollgrensa:

Fantasie:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:12   #6
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøper kun bh fra billige kjedebutikker.
Syns de holder seg bra jeg. Passer fint og er behagelige å ha på.

Har aldri tenkt tanken på å gå i en undertøysforretning for å bli målt.

Men så bruker jeg 75B da, så jeg har ikke så mye å skulle støtte opp heller.

Gammel 28-10-10, 21:19   #7
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøper også nesten bare "billig" bhér. Kan også bruke litt forskjellige størrelser. Kjøpte 3 på salg i dag KappAhl til hele 129,- for alle tre. Og så var de faktisk skikkelig fine alle sammen. Ulike str. hadde de å. 70C, 75D og 75C. *fornøyd*

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 07:07   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg merker stor forskjell på bhene fra f.eks change (pris i middelklassen) og de dyre jeg fikk av ei som hadde tatt brystreduksjon. De fra change sitter som støpt når jeg kjøper de, men etter noen timers bruk står ikke spilene helt inntil kroppen mellom brystene lenger, og den sklir opp på ryggen. De dyre jeg fikk har videt seg ut etter at jeg fikk dem, men sitter som støpt likevel. Og gir meg fine struttepupper.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 23:45   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, jeg tror jeg har opplevd én gang at spilene har falt ut i en BH. Mener den var fra Adelsten. Og jeg har (hatt) mange BH-er, altså.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 00:00   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har bare hatt bilige BH-er fra cubus, lindex, HM osv... Nå er det forøvrig en stund siden jeg gadd å kjøpe ( hater å handle sånt), og merker at enkelte av dem jeg har er begynt å gli litt oppover...... Er vel utslitte? selv om dem ser like fine ut enda.. Det er et vel på tide med shopping og prøving igjen....
Bruker 75B, men har forøvrig aldri målt skikkelig. Det er liksom det som har passet..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 10:26   #11
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Har bare hatt bilige BH-er fra cubus, lindex, HM osv... Nå er det forøvrig en stund siden jeg gadd å kjøpe ( hater å handle sånt), og merker at enkelte av dem jeg har er begynt å gli litt oppover...... Er vel utslitte? selv om dem ser like fine ut enda.. Det er et vel på tide med shopping og prøving igjen....
Bruker 75B, men har forøvrig aldri målt skikkelig. Det er liksom det som har passet..

Det er viktig at BH-ene sitter stramt på det ytterste innstillingen når man kjøper dem. Ved bruk vil de bli løsere og har man startet på den innerste innstilligen så har man ingenting å gå på.
Men akkurat dette synes jeg er den største forskjellen på dyre og billige BH-er. De dyre holder ser bedre.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 01:39   #12
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg finner veldig ofte ikke behagelige bh'er. Men Triumph har jeg som regel funnet gode modeller i. Derfor kjører jeg safe. Men heller ikke der er alle gode, men noen modeller passer meg veldig bra. Komforten er viktigst for meg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.