|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
er her
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Ingen rimelige BHer i min str, da må de i tilfelle være uten spiler. Jeg har triumph ammeBH som jeg har vært godt fornøyd med, holder på å vurdere nye ammeBHer nå, de gamle jeg har er utslitt, er usikker på hvor jeg skal kjøpe de, det er jo for en relativ begrenset periode.
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg finner aldri min riktige størrelse (65DD) i vanlige butikker.
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?
Jeg har en BH jeg er veldig fornøyd med som ikke koster flesk, og er fra Figleaves. Den kommer på under tollgrensa. Finnes både med lav utringning, og balconette, og i mange farger. Anbefales!
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg har kjøpt en Freya og den regnes kanskje blant de dyre. Den er jeg foreløpig ikke sånn superimponert over. Men nå foretrekker jeg stort sett glatte bh-er av typen t-shirt-bra, ikke de som er satt sammen av masse smådeler og blonder. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg kjøper kun bh fra billige kjedebutikker.
|
|
|
#7 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg kjøper også nesten bare "billig" bhér. Kan også bruke litt forskjellige størrelser. Kjøpte 3 på salg i dag KappAhl til hele 129,- for alle tre. Og så var de faktisk skikkelig fine alle sammen. Ulike str. hadde de å. 70C, 75D og 75C. *fornøyd* |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg merker stor forskjell på bhene fra f.eks change (pris i middelklassen) og de dyre jeg fikk av ei som hadde tatt brystreduksjon. De fra change sitter som støpt når jeg kjøper de, men etter noen timers bruk står ikke spilene helt inntil kroppen mellom brystene lenger, og den sklir opp på ryggen. De dyre jeg fikk har videt seg ut etter at jeg fikk dem, men sitter som støpt likevel. Og gir meg fine struttepupper.
|
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Hm, jeg tror jeg har opplevd én gang at spilene har falt ut i en BH. Mener den var fra Adelsten.
|
|
|
|
#10 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Har bare hatt bilige BH-er fra cubus, lindex, HM osv... Nå er det forøvrig en stund siden jeg gadd å kjøpe ( hater å handle sånt), og merker at enkelte av dem jeg har er begynt å gli litt oppover...... Er vel utslitte? selv om dem ser like fine ut enda.. Det er et vel på tide med shopping og prøving |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyr BH vs. billig BH?
Det er viktig at BH-ene sitter stramt på det ytterste innstillingen når man kjøper dem. Ved bruk vil de bli løsere og har man startet på den innerste innstilligen så har man ingenting å gå på. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg finner veldig ofte ikke behagelige bh'er. Men Triumph har jeg som regel funnet gode modeller i. Derfor kjører jeg safe. Men heller ikke der er alle gode, men noen modeller passer meg veldig bra. Komforten er viktigst for meg. |
|
|
|
![]() |
|
|