Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva i all verden skal jeg bruke denne dumme, dumme hylla til?!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-10, 23:25   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden skal jeg bruke denne dumme, dumme hylla til?!

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

En rødløk i hver hylle blir snasent.

Blafre design f.eks har bokser i alle mulige størrelser, og det er jo litt lettere håndterbart, for da kan du ha småtteri i boksene, feks krydder, nøtter etc.

Now we´re talking! Det kunne jo gått an! Passe meg litt på størrelsen så jeg kalrer å lirke dem ut fra hyllen igjen kanskje. Hm...

(rødløk i hver hylle )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 23:26   #2
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Eller disse til alt mulig du ikke har plass til: kronestykker, utenlansk valuta, nøkkler dere aldri bruker, kulepenner osv.

Gammel 31-10-10, 23:26   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Den mellomste her passer, selv om den er liten: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50172428

Gammel 31-10-10, 23:29   #4
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De passer disse også, men de var ikke spesielt pene da.

ISbjørn: da må jeg kjøpe hele settet, og jeg trenger ikke de andre

Gammel 31-10-10, 23:31   #5
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

De passer disse også, men de var ikke spesielt pene da.

ISbjørn: da må jeg kjøpe hele settet, og jeg trenger ikke de andre

De er fantastiske til knekkebrød, teposer og keks da! Men jeg må innrømme at jeg har mine inni skapet.

Gammel 31-10-10, 23:30   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

De minste her ?: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20163270

Gammel 31-10-10, 23:31   #7
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

JA, gå for Blafre! Det har som nevnt mange størrelser, og så utrolig mange kule.

Gammel 31-10-10, 23:32   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det var en god idé med de krukkene. En til salt, en til pepper, en til hvitløk......

Eller Blafre-boksene, men i forskjellige farger!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 23:49   #9
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Du må vel ikke ha noe i hver hylle i den der hjørnesaken? Er det ikke mulig å feks ha én ting i én hylle? (Kremt, vi har nemlig også et par av disse, og jeg fatter ikke hvem det er som gidder å planlegge slikt inn i kjøkkenet sitt.) Jeg har løst det med en fin mugge i den ene, kanskje du kunne hatt en litt større Blafreboks?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 23:51   #10
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

I den øverste hylla har du vel plass til å legge kokebøker med ryggen ut. Det blir i det minste ikke nipsete.

Gammel 31-10-10, 23:55   #11
m^2

m^2 sin avatar

Standard

blafreboks i overhylla. Kokebøker :noterer:

Problemet er at den er akkurat litt for liten både i bredden, dybden og høyden til kokebøkene mine. Og de blir seende stygge ut. Og det er rett vedsiden av komfyren så de får stekeos på seg. Også er det IKKE noen slik hylla på andre siden av komfyren så det er ikke symmetrisk engang
Aller helst skulle jeg vært kvitt hele greia.

Gammel 31-10-10, 23:57   #12
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Kjøpe dekkside i samme farge som kjøkkenet, kappe den til og tette igjen hele hyllestyret, da kanskje?

Gammel 31-10-10, 23:57   #13
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kokebøker funker ikke der. :btdt: Vi har ingenting i den øverste hylla, en designelefant fra Hong Kong i den midterste og te- og teutstyr i den nederste. Noe hjelp i det? Har heldigvis bare tre hyller vi da.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 00:10   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Krydder setter du der.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 00:15   #15
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Krydder i åpne hyller samler mye stekefett, er min erfaring. Dessuten ser det ofte fort rotete ut (for mine øyne, i alle fall) med ørten krydderbokser i ulik utforming. En enkel boks, eller noe lignende, er mye raskere å tørke av.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 09:04   #16
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Du har fått mange gode tips, jeg ville nok gått for bokser med småting i.
Ellers så ser jeg for meg at kopphåndduker/kjøkkenhåndklær lar seg brette smalt og langt, og kunne fått plass inni noen av hyllene.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 10:19   #17
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Ellers så ser jeg for meg at kopphåndduker/kjøkkenhåndklær lar seg brette smalt og langt, og kunne fått plass inni noen av hyllene.

Jepp, du kan rulle de sammen og stable de inn der.

Plastposeruller i en hylle?

Tja, da har du enda fire igjen...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 10:15   #18
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Hvor bred er hjørnehyllen ?

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 10:21   #19
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mulig å sage av noen av hyllene, slik at du får smale og høye hyller til å ha kokebøkene i?

Gammel 01-11-10, 10:40   #20
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Hm, kanskje jeg kunne klart å saget dem ut
Jeg har liksom ikke lyst til å _demontere_ hele benken heller.
Det _er_ jo ikke veldig pent med plastposeruller og kopphåndkleruller da. Med mindre jeg bare tar de med kul farge framme...

Overhyllen er 30cm bred, 37 dyp, tror jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.