Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er det noe du er "hekta" på å kjøpe?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-10, 23:01   #21
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det noe du er "hekta" på å kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Nin sa det. Bortsett fra at jeg ikke er mormor da. Jeg er bare mamma.

Det kan være dyrt nok, bare dét.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:05   #22
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Nin sa det. Bortsett fra at jeg ikke er mormor da. Jeg er bare mamma.

Bare vent.
Usj. Jeg greier bare ikke la vær, jeg bare må. Og det er ekstra stas med barnebarnet. Prøver å skjerpe meg, men det holder bare en kort periode.
Men snuppa og svigersønnen er veldig glade for den gale bestemor da.

Og mine egne unger. Tja, de er vel ikke akkurat dårlig skodd de heller. :tør ikke telle plagg:

Gammel 02-11-10, 23:06   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Kanskje noen moderatorer kan flytte tråden så alle kan svare?

Jeg er også en lysestake-kjøper. Og skjerf! (inneskjerf)...

Folk svarer jo for både seg og ungene uansett, så det går nok bra.

Gammel 02-11-10, 23:09   #24
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøper altfor mange sko, til meg selv altså.. og skjerf (pynteskjerf)

Gammel 02-11-10, 23:14   #25
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser alltid etter kjoler... Men har ikke så mange. Kresen.

Syntes også det er morro å se å etter klær til poden. Syntes mange butikker har så mye kjedelige klær, så når jeg først finner noe som er litt sprekt i fargene, så handler jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:15   #26
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Skulle for å svare bøker. Men de er nok mest til meg selv. :lusker ut igjen:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:15   #27
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

jajeg er vel en smule hekta på luer til ungene, dvs til de to minste. Forrige uke kjøpte jeg 5 luer.. Ikke fordi noen av dem trengte ny lue, langt ifra egentlig. Men når jeg ser en fin lue, ja så klarer jeg ikke gå forbi... egentlig litt sånn med klær generelt, ser jeg noe jeg liker så kjøper jeg det som regel
Ellers MÅ jeg prøve alt som er nytt i matbutikken, er vel reklamens beste venn... til meg selv er jeg håpløs avhengig av ansiktskremer, gjerne med fine krukker, blir litt fasinert av utseendet, gjerne med litt bling på..

Gammel 02-11-10, 23:21   #28
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ganske gal etter jakker og luer til ungene selv jeg; det er slikt jeg kan kjøpe mengder av - "glemmer" liksom at vi gjerne har det vi trenger allerede og mer til! Sko er også moro!!

Gammel 02-11-10, 23:22   #29
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ulltøy til ungene. Kjoler og tunikaer til meg selv.

Gammel 02-11-10, 23:26   #30
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Bøker. Kommer jeg over barnebøker på tilbud bare må jeg kjøpe. Adventskalenderen i år blir en pakkekalender hvor halvparten av pakkene er bøker.

Gammel 02-11-10, 23:39   #31
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Barnevogner (den dillen er jeg ferdig med ....minstesnuppa er jo tross alt 6 1/2 år)....bilstoler (også roet meg ned her...). Barneklær, alt fra innetøy, ull og utetøy. Spesielt dille på utetøy .....alt må prøves og testes...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:39   #32
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til meg selv: Store ringer. Hos oss finner man store ringer over alt. I dag har jeg på meg en som jeg ikke har brukt på flere år - men plutselig var den der! - Nå ligger den på kontoret, og kjenner jeg meg rett ligger den sikkert der lenge.

til gutta er jeg glad i å kjøpe bøker.

Gammel 03-11-10, 00:59   #33
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Til guttene: t-skjorter og ulltøy.
Til meg selv: skjerf i alle varianter, og strikkajakker... Har sykt mange av begge deler

Gammel 03-11-10, 01:16   #34
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sko! Og kjoler!
Jeg har en absurd samling sko og kjoler, og er stadig på jakt etter de neste Enhjørning-skoene.

Edit: Åh, nå så jeg hvilket underforum jeg var i ...
Til eldstemann kjøper jeg stadig joggebukser, men det er en dille av nødvendighet, da han skitner ut en bukse pr dag og gjerne sliter dem ut før jeg får sukk for meg.
Til minsten shopper jeg bodyer hfra til evigheten.

Gammel 03-11-10, 01:32   #35
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Er vel ikke hekta sånn sett. Men har vanskelig for å gå tomhendt ut av en bokhandel som har salg på enten barne- eller kokebøker.

Gammel 03-11-10, 07:47   #36
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Til ungene: Ulltøy - de har masse... Og tyllskjørt til vesla. Elsker tyllskjørt. Finner sjelden noen jeg synes er fine da, så hun har ikke så mange.

Til meg selv: Englefigurer! Har mange og får stadig flere.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 08:42   #37
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ull. Har brukt littformange kroner hos nøstebarn.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 08:58   #38
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er "hekta" på å kjøpe barneklær som ikke alle har (ex. hm, lindex, cubus ol), det er en dyr "hobby", men akk, der er så mange fine barneklær rundt omkring. Men er spesielt hekta på å kjøpe kjoler til storesøster.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 09:26   #39
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ull.. Jeg kan egentlig ikke få nok, hverken til meg selv eller barna. Kjøper gjerne brukt, så da blir det ikke så galt, men 4 heldresser i ull i str. 90 og det samme i str. 110 trenger man vel strengt tatt ikke. I hvert fall ikke når de er så å si helt like.

Gammel 03-11-10, 10:07   #40
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

[quote=Enhjørning;2519798]Sko! Og kjoler!
Jeg har en absurd samling sko og kjoler, og er stadig på jakt etter de neste Enhjørning-skoene.

2328_1_pinklemonade.jpg

Siden du nevnte enhjørning sko så kunne jeg ikke dy meg å vise disse unicorn crocsene Disse er på vei hjem til snuppa da de har stått på ønskelisten en stund. Eller så elsker jeg kjoler,ull og sko (gjerne de danske merkene)av god kvalitet og - ja -helst noe annet en kjedebutikkenes. Må bare ta meg sammen av og til kjenner jeg

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.