|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: GummistrikknappingSi fra i barnehagen, så passer de på at noen er der under henting. Om avdelingen ikke er for stor og de som jobber der følger litt med, legger de kanskje merke til hvem som brått har sånne strikker. De selges jo ikke med alle dresser. Reima og TTH, noen flere? Dessuten er det såpass nedrig å rappe sånt fra andre, at jeg vil tro det kanskje forsvinner andre, litt gjengse, ting også?
![]() |
#24 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gummistrikknapping
Du kan lure, men det er faktisk mulig. Jeg har noen unger på min avdeling hvor jeg drar strikk og bukseben over støvlene flere ganger i utetiden.
![]() |
#25 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GummistrikknappingHvis buksebena er litt for lange, eller strikkene ikke stramme nok så sklir de av her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: GummistrikknappingEn venninne av meg ble så fed up av at slike strikker forsvant (hun antok at det var Tårnfridforeldre som ikke hadde tid til å gå på kjøpesenteret som mente de var fritatt for eiendomsrettslige anliggender) at hun bestilte et sett med påstrykbare klistrelapper som hun strøk fast på dem. Der stod det "Strikk egenhendig rappet fra Fillip Johnsens parkdress". De holdt plutselig mye lengre da!
![]() |
![]() |
#27 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() |
#28 |
trøtt
|
Det er fullt mulig, ja.
![]() |
#29 |
WF: Sausnebbet
|
Den var smart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Ja, men dressen hans er nesten litt liten den, ikke for stor. (Jeg har en større hengende hjemme i påvente av at den skal tas i bruk, men jeg har spurt, de skal si fra når de synes den er for liten, men de synes den er passe enda... og da så. Jeg vurderer hjemme i helgene, og en vakker (man)dag får de den større levert altså. DA kan jeg fatte at de hopper av, men på en dress der de må tvinges på? Da lurer jeg heller på om de altså ikke tvinges på?
![]() |
#32 |
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GummistrikknappingMakan til frekkhet. Skulle gjerne ha kjøpt inn noen av de solide gummistrikkene, men har litt problemer med å finne de (i Tromsø) så tips mottas med takk.
![]() |
#33 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GummistrikknappingDette tror jeg absolutt er mulig, det skjer også i skolen!! Og ikke bare strikker, men alt som kan plukkes med seg!!
![]() |
#34 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GummistrikknappingKanskje derfor strikkene våre ryker så fort, noen bytter de ut!?
![]() |
#38 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: GummistrikknappingVisste faktisk ikke at det gikk an å få kjøpt skikkelige strikk til dresser og bukser, men det skal jeg jammen meg gjøre- bra tips. (Med mindre jeg bare kan liste meg bort på SFO og knabbe noen, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Og stinemor- har du nettopp solgt meg en dress uten strikk? |
![]() |
![]() |
![]() |