Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du Facebook-konto?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du Facebook-konto?
Ja 275 94,18%
Ja, men den er ikke i bruk 3 1,03%
Nei 12 4,11%
Rosenkål 2 0,68%
Deltakere: 292. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-10, 18:50   #21
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du Facebook-konto?

Ja, og er innom et par ganger for dagen.

Gammel 07-11-10, 19:07   #22
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei. Jeg er trolig den eneste i Norge under 40 år som IKKE er på Facebook.

Hvorfor??
Fordi jeg ikke føler jeg har tid til det. Døgnet mitt er stappfullt nok som det er, og FB kan fort bli en tidstyv. Det hadde sikkert vært morsomt å dumpe bort i folk jeg ikke har snakket med på 20 år der, men bortsett fra det føler jeg ikke behovet. Mannen min er på FB (men er nesten aldri innom), så om noen vil ha tak i meg der, klarer de jo det.
Jeg synes for øvrig at det foregår mye meningsløst på FB - jeg mener, hva er vitsen med å skrive hva man spiser til middag og fortelle at man har vasket huset??

Da bruker jeg heller tid på FP - det er jo aldri meningsløst

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 19:28   #23
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ja og er der ofte.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 19:34   #24
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, og jeg er innom ofte.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 19:45   #25
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp!

Gammel 07-11-10, 20:04   #26
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde, fant ingen kjente og slettet den igjen. Det er lenge siden. Jeg liker ikke at FB eier alt materialet og at man har så liten kontroll. Jeg tror ikke jeg noen gang vil bli aktiv på FB.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:11   #27
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Ja, hva ville livet vært uten FB? hehe...
Her brukes den masse.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:18   #28
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Ja, er der. Vurderer å slette den.

Gammel 07-11-10, 20:34   #29
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har hatt i tre år, men slettet profilen min for en måneds tid siden.

Gammel 07-11-10, 20:45   #30
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Nei. Jeg er trolig den eneste i Norge under 40 år som IKKE er på Facebook.

Neida, jeg er 31. Og ikke på FB.

Jeg har ikke lyst jeg. Ok, det "irriterer" meg at jeg da ikke får delta i konkurranser og giveaways noen av mine favorittbutikker har på FB, men ikke nok til at jeg føler for å dele det med resten av verden. Jeg mener, på fb har man "venner" fra skolen, jobb, forum, naboer etc... men de ser vel hvilke sider jeg "liker" og grupper jeg er med i? Og egentlig er det ikke så mange av dem jeg føler for å dele alle sider av mitt liv med.

(også vet jeg alt for lite om fb da, så jeg tror sikkert det er verre enn det er)

Gammel 07-11-10, 20:51   #31
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig glad i FB.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:51   #32
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jepp. Synes facebook er helt supert jeg.

Gammel 07-11-10, 20:58   #33
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg er aktiv på FB, synes det er en fantastisk måte å holde kontakten med venner og familie. Hva man deler er jo opp til hver enkelt, så det er ikke så skummelt som nok noen skal tro.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:25   #34
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

sa jeg aldri skulle på FB, men nå har jeg profil og jeg er inne flere ganger om dagen. Fin måte å holde seg oppdatert om hva som skjer hos/med gamle venner og kjente.

Gammel 07-11-10, 21:28   #35
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jepp.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:44   #36
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jepp. Er innom daglig.

Gammel 07-11-10, 21:45   #37
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg boikottet lenge (og liker fortsatt ikke at FB skal ha rettigheter til bilder og sånt som jeg legger ut), men nå har jeg konto. Jeg bruker den ikke til å få kontakt med gamle kjente, så jeg avviser venneforespørsler over en lav sko. De fleste gamle kjente vil jeg nemlig helst slippe å snakke med. Hvis jeg ikke har snakket med noen på 15 - 20 år, så skal de ha betydd litt for meg for at jeg skal legge dem til. Jeg bruker FB mest til å snakke med dem jeg treffer eller snakker med oftest IRL; familie, naboer med barn i samme alder og enkelte venner. Og så har jeg to på vennelista som også er på FP.

Gammel 07-11-10, 22:00   #38
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg har, og er aktiv i varierende grad.

Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:04   #39
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja - jeg er er stort sett innom FB flere ganger pr dag (enten via pc eller iPhone). Likevel er det ikke mange minuttene hver dag som brukes der. Artig å holde kontakt med folk man ser sjelden samt små hverdagsoppdateringer fra venner/naboer/kollegaer som jeg har jevnlig kontakt med

Gammel 07-11-10, 22:14   #40
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, hva skal jeg med det ?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.