|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Organisere oppskrifterBruker ringpermer til matoppskrifter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Organisere oppskrifterJeg vil ha kokeboks innser jeg. Staples i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Organisere oppskrifterVeldig kjekt, bortsett fra at man da er avhengig av at oppskriftene ikke flyttes eller fjernes fra websiden. Nedleggelse av BBC Good Food sin hjemmeside eller noe sånn er min store skrekk, da må jeg bygge opp oppskriftsbasen min på nytt |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
![]() Sv: Organisere oppskrifterJeg tror at om man kanskje skulle starte et nettsted for å lagre sine oppskrifter på. Noen ganger så blander du |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Organisere oppskrifterHei, jeg har opprettet en webside der dere kan lagre og dele oppskrifter med hverandre ^_^ forhindrer rot i kokebøker og filer på pc, her kan man søke etter retten man vil ha tak i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Organisere oppskrifterJeg bruker Google, men har store planer om å få meg et annet system. Spørs om starten blir mapper på macen, også blir det bok eller perm eller lignende etterhvert. Jeg har noen oppskrifter i filofaxen min. (Har en a5 filofax som jeg bruker til alt)
![]() |
![]() |
#29 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Organisere oppskrifterHar skrivebok hvor jeg skriver inn de oppskriftene jeg bruker mye. Ellers er det google og kokebøker jeg leiter i når jeg vil ha noe nytt.
![]() |
|
|