Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken egenskap ville du hatt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-10, 11:42   #21
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken egenskap ville du hatt?

Akkurat nå: tålmodighet.

Masete unger, småsjuk baby og trøtt mamma er visst ikke en god kombonasjon. Ikke sammen med planleggingsdag.

Gammel 19-11-10, 11:43   #22
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg skulle gjerne hatt egenskapen til Peter Petrelli fra Heroes.

:ja takk, alt:

Det forutsetter dog at du kjenner andre superhelter. Hvis ikke er det kanskje litt bortkastet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:53   #23
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Storm og Mystique é dæ og mæ!

Hehe.
Skulle iallefall fiksa litt sommer akkurat nå. Brrrrr.

Gammel 19-11-10, 12:01   #24
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Det forutsetter dog at du kjenner andre superhelter. Hvis ikke er det kanskje litt bortkastet.

Njaaa... i denne sammenhengen skulle jeg da tro det var nok å kjenne en fugl, eller en dyktig, ivrig husmor.

Eller snakker vi logikk nå?

Gammel 19-11-10, 12:04   #25
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Hvis du bare kan reise bakover i tid, hvordan har du tenkt å komme tilbake igjen da? Eller hadde du tenkt å bli der som tilskuer kanskje.

umpf... detaljer, detaljer..

Ok da, ikkje mulig å reise lenger fram i tid enn til livet eg egentlig lever!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:05   #26
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skulle gjerne ha kunnet trylle.
Så kunne jeg ha tryllet alt det andre jeg hadde ønsket meg(fly, stoppe tiden osv)!

*jatakkbeggedeler,alltid*

Gammel 19-11-10, 12:07   #27
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Njaaa... i denne sammenhengen skulle jeg da tro det var nok å kjenne en fugl, eller en dyktig, ivrig husmor.

Eller snakker vi logikk nå?

Logisk må det være

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:08   #28
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å ikke trenge søvn. Det hadde vært det aller beste.

Gammel 19-11-10, 12:13   #29
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Da er det vel heller jevnvarm du vil være. Vekselvarm er at kroppstemperatur styres av omgivelsene, jevnvarm er at kroppstemperaturen er stabil, uavhengig av omgivelsene.

Samma for meg bare jeg slipper å kun fokusere på at jeg er varm eller kald. Det er seriøst det eneste som opptar tankene mine store deler av året.

Gammel 19-11-10, 12:31   #30
Left
Passiv

Standard

Jeg ville vært i stand til å se inn i fremtiden. Så hadde jeg selvsagt tatt noen lottogevinster, og det digre huset med gulvvarme i alle rom, og hushjelp som gjorde stort sett alt ville være i boks.

Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:34   #31
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle gjerne vært magisk, ja. Alt av husarbeid, matlaging og ikke minst oppussing gjør seg selv, uten at jeg trenger å få fremmede i hus.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:38   #32
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville nok gjerne kunnet gått i dvale vinterhalvåret.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 13:48   #33
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle ønske jeg kunne fly og ikke trengt søvn.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 17:56   #34
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville vært myk og smidig som en katt. Nattsyn hadde også vært kjekt og hatt.

Og så skulle jeg ønske jeg hadde mine storesøstres interesse og evne til å lage fantastisk god mat. (Burde nok gått husmorskole, jeg)

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 18:10   #35
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså: vekselvarm, Blondie? Da må du jo bruke innmari lang tid til bussen, for eksempel (vekselvarme dyr er vel innmari trege i kulden, er de ikke?)

Jeg har ønsket jeg kunne trylle. Om det er lov å ønske seg sånn - praktisk in deed

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.