Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Beste jule(tegne)filmen for barn?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-10, 22:07   #21
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste jule(tegne)filmen for barn?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Polarexpressen sier seg selv, det er julefilm nr. 1 her i huset. Ingen jul uten den, den er helt magisk! Hver lillejulaften benker vi oss foran skjermen med varm sjokolade og rundstykker eller godis og ser denne filmen, gleder oss hele året.
Jeg ramler RETT i en aldeles julestemning bare jeg ser et bilde fra filmen.

Jepp, ingen jul uten.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 22:12   #22
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Hva?? En film om TOG som også handler om jul??!!! Høres jo ut som den ultimate julefilmen her i huset.

Men kanskje han er for liten hvis det er 7-årsgrense? Blir 4 på nyåret, men synes feks Kosinus og Emil er skummelt, så det må vi skru av.....

Gammel 25-11-10, 22:14   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis barnet er veldig lettskremt ville jeg sett det litt an, du kan jo se filmen selv først eller skru av om det blir for intenst. Mine unger er av den særdeles LITE lettskremte typen så de kan se det aller meste uten problemer. Men det er noen scener der som kan være litt nervepirrende, bla. når toget kræsjer i isen (jeg har hjertet i halsen hver gang, selv om jeg jo har sett filmen tusen ganger og vet hva som skjer ). Men jeg vil nå si det er en koselig familiefilm uten særlig skumle elementer altså.

Gammel 25-11-10, 22:16   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne scenen elsker jeg. Og så er det artig hvor utrolig lik konduktøren er på Tom Hanks, som har stemmen. Vet jo at det er meningen da, men allikevel.

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

Gammel 26-11-10, 14:11   #25
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok. Polarekspressen er notert! Og Snømannen.

Trenger også en god gammeldags disney med mikke/donald osv.... Hvilken?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.