Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når sender dere ut julekortene?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Når postlegges julekortene?
I november eller tidligere 1 0,78%
1.-6. desember 6 4,69%
7-13. desember 53 41,41%
14.-20. desember 46 35,94%
21.-24. desember 3 2,34%
I løpet av romjula 2 1,56%
På nyåret 1 0,78%
Sender ikke julekort 16 12,50%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-10, 22:27   #21
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

mellom 7. og 13.desember

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 23:06   #22
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De som skal sendes blir sendt lønningsdagen. De som bare skal leveres ut blir levert fortløpende når vi møter slekt og venner.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 00:39   #23
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Årets julekort var i julekalenderform- derfor ble de sendt i slutten av november. Rekordtidlig!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 00:44   #24
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, etter vi har fått tatt bilde, laget kortet, bestilt kort og fått kortene i postkassen. :Sent ute i år:

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 02:40   #25
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

En gang i løpet av nyåret, kaller det juli kort og prøver å være sjarmerende distre i stedet for bøttefjern og totalt blottet for husmorskills.

Gammel 05-12-10, 09:32   #26
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Årets julekort var i julekalenderform- derfor ble de sendt i slutten av november. Rekordtidlig!

Fortell mer!!

Gammel 05-12-10, 09:39   #27
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Pleier å sende dem ut rundt den 15., er i rute i år.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 10:14   #28
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Tja, jeg sender når jeg har fått to. Uansett går de i posten senest den 13.ende. Men altså før om jeg har mottatt et par.
Og der kom jeg på at det kanskje er på tide å skrive dem snart. Kose, kose. Julemusikk og pepperkaker, og julekort utover hele kjøkkenbordet.

Gammel 05-12-10, 10:18   #29
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal begynne å skrive dem i løpet av dagen i dag. Greit å ha de klare så folk som kommer innom kan få meg seg i handa. De som skal sendes venter jeg med til pakkene er klare, for da legger jeg dem i posteskene. Dyrt med porto som det er, så greit å gjøre det sånn. 50 julekort merkes på budsjettet.

Gammel 05-12-10, 10:19   #30
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Et sted mellom 14. og 20. pleier de vel å gå ut, nærmere 20. enn 14. Ideelt sett skulle julekortene nådd mottaker 22.-23. desember syns jeg, men jeg tør aldri ta sjansen på å vente altfor lenge i fall de da ikke kommer frem i tide.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 10:25   #31
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Får levert ut ein heil haug i dag. Resten vil nok bli sendt i løpet av nokre dagar.

Eg har alltid sendt ut julekort til heile familien. Dei første åra fekk me ingen sjølv. Men etterkvart så har det begynt å ramle inn ein del kort til oss og.

Gammel 05-12-10, 10:27   #32
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Et sted mellom 14. og 20. pleier de vel å gå ut, nærmere 20. enn 14. Ideelt sett skulle julekortene nådd mottaker 22.-23. desember syns jeg, men jeg tør aldri ta sjansen på å vente altfor lenge i fall de da ikke kommer frem i tide.

Posten sier vel senest 16.ende om de skal frem til jul.
Jeg tar ingen sjanser, har en gang sendt ut for sendt og da kom de i romjula. Vet ikke om folk bryr seg om det men personlig liker jeg å få kortene før jul. Jeg elsker å gå og samle julekort i postkassa fra midten av desember, like spennnende hver eneste dag. Også så koselig.

Gammel 05-12-10, 10:44   #33
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

16. er frist for pakker, kort og brev skal være fremme på 1-2 virkedager. Men jeg legger til en dag eller to uansett for å være på den sikre siden.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 11:05   #34
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Vi orker ikke det i år.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 12:03   #35
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Ca 14.desember

Gammel 05-12-10, 12:13   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sender egentlg ikke julekort, men i år fikk vi med noen da Poden tok bilder i barnehagen.
de går vel til nærmeste familie og et par venner, tenker jeg.
Deler dem ut når vi treffer dem. Fra nå og fram til lillejulaften.

Gammel 05-12-10, 12:19   #37
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sender de ganske snart. Har de klare og har plukket ut de "heldige" mottakerne. Gidder ikke å stresse i desember, jeg vet det blir nok likevel.

Gammel 05-12-10, 12:42   #38
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skvetter hver gang jeg ser deg nå, Guttemammis, jeg tror det er meg selv i julepyntet versjon!

Vi sender julekort for første gang i år, og har allerede gitt ut noen, resten blir sendt i løpet av uken som kommer.

Gammel 05-12-10, 13:17   #39
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I neste uke, går de ut av huset.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 13:43   #40
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har skrevet dem og klargjort alt til sending, så det blir nok i løpet av kommende uke en eller annen gang.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.