|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Brusmaskin/SodastreamVår er også uten ledning. Vi kjøpte en billig på Jula før jul, og det er søren søkke det beste kjøpet vi noen gang har gjort!! Jentungen ELSKER skogsbærbrus!! (vi tilsetter bare litt saft i vannet etter å ha bruset det). Ikke for det.. til hverdags drikker hun farrisvann (som hun kaller det!) og hun elsker deg også.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Brusmaskin/Sodastream
En fuktig klut på maskinen funker her. Man har jo bare rent vann i flasken når man tilsetter bobler.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Brusmaskin/SodastreamVi har denne. Kjøpte den forrige uke, og bruker den flere ganger daglig. Vannet holder på kullsyren over natten også, siden flasken kan lukkes. Flaskene er kjempelett å rengjøre, ellers sitter det bare en kullsyrepatron bakpå som må byttes etter 60 liter. Superfornøyd! Jeg heller innpå vann dagen lang, så det er greit å variere med kullsyrevann innimellom. Og så slipper vi å handle Farris hver dag.
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Brusmaskin/SodastreamJeg er oppvokst med sådan og var veldig glad i den. Gikk i stykker for noen år tilbake, men jommen om jeg skal få meg en igjen!
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Brusmaskin/SodastreamMen det er ingen vits å prøve å fylle kullsyre i en tom flaske
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brusmaskin/SodastreamVi har også en SodaStream og er dødsfornøyd! Liker ikke tilsetningene, men det går nok 1-2 flasker kullsyrevann om dagen. Jeg er ikke så veldig glad i "dødt" vann, så for min del betyr det mindre brus. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|