Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kjenner du en fallskjermhopper?
Såklart jeg har minst en PJS (Parajumpers) jakke/kåpe 2 1,48%
Ja, jeg og min bedre halvdel har hver vår 1 0,74%
Koma, du er i koma, PJS is so lastyear. (Jeg har solgt min) 1 0,74%
Jeg har lyst på en PJS jakke 12 8,89%
Jeg har ikke lyst på en PJS jakke 21 15,56%
Jeg aner ikke hva du snakker om 76 56,30%
Jeg har sett en fallskjermhopper 22 16,30%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-10, 20:01   #1
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Jeg kjenner en som fløy falskjermhoppere, men jeg aner ikke hvilken type klær du prater om. :gammel og utrendy:

Gammel 06-12-10, 20:15   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner en måse. Hjelper det?

Jeg vet bare om en person med parajumpers-jakke, og henne vil jeg helst ikke identifisere meg for mye med.

Gammel 06-12-10, 20:19   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser flere med det her i byen, men jeg ler litt inni meg hver gang jeg ser en. De der gule "lappene" som henger på ser ut som slike man drar i for å blåse opp redningsvest (slike som er på fly).

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 20:37   #4
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Jeg har 5 fallskjermkollegaer. Det kan vet ikke være noe stas å betale så for en jakke når det er så mange andre som har samme jakka.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 23:58   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke hørt om dette fallskjermhopperfenomenet før det ble nevnt her inne i forrige uke. Kanadiske gjess hadde jeg ikke hørt om før jeg nær fikk et besvimelsesanfall da jeg kikket på ei slik jakke i en butikk for noen uker siden, og så at den kostet kr 6300. Konklusjonen er i alle fall at ingen av delene er aktuelle for meg på en flekk, til det er jeg både for gjerrig og for lite sportslig i klesveien.

Jeg har ellers ikke sett slike plagg på noen i min omgangskrets, verken fallskjermen eller gåsa. Det er mulig jeg har oversett noe, for jeg vet jo knapt hva det er, egentlig.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 00:25   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke sett de her, jeg skal hvertfall ikke ha sånn jakke, jeg syns ikke den var fin.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 20:42   #7
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Denne var ny for meg!

Har ikke lagt merke til denne engang jeg. Det er en jakke, folk bruker jakke når det er kaldt. Jeg bryr meg ikke noe om hva slags jakke folk bruker, jeg bare håper de er varme og gode.

Gammel 06-12-10, 20:43   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de er kjempefine, men er enig i at det er for mange av dem, så jeg står over. (Jeg kjøpte dog en til min lille sønn, og han var superkul i den. Men han likte den ikke, den var for tung, så jeg returnerte den.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 20:49   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av monsoon, her.

jeg synes de er kjempefine, men er enig i at det er for mange av dem, så jeg står over. (jeg kjøpte dog en til min lille sønn, og han var superkul i den. Men han likte den ikke, den var for tung, så jeg returnerte den.)

4500?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 20:44   #10
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hva da fine? :myser: De er uglybugly spør du meg altså. Glinsende og kjipe farger. Gjessene er mye finere, men begge jakkene er uaktuelle så lenge 1 av 2 har dem. :nekter å menge meg med bermen:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 20:46   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Helt greie, men nå er det da for mange som har dem vel. Greia med å bruke 7-8000 på ei jakke må da vel være å ha noe litt spesielt, og ikke det som alle andre naboer har?

Men jeg har venta nå i over 5 år på at Uggs skal bli ut, og folk trør nå rundt i dem fortsatt.

Gammel 06-12-10, 20:59   #12
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet ikke om jeg kjenner noen som har siden jeg aldri hadde hørt om det før nå. De så ikke akkurat fine ut og om folk her går rundt med det så har ikke jeg lagt merke til det.

Gammel 06-12-10, 21:13   #13
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er skikkelig teit å kjøpe en så dyr jakke.
Veldig mange Parajumpers og Canada Goosejakker her jeg bor.

Sist redigert av Hønni : 06-12-10 kl 21:27.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 20:45   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes for øvrig både Monclair og Moose Knuckles er gode kandidater hvis man vil ha en jakke ikke så mange har.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 15:16   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes for øvrig både Monclair og Moose Knuckles er gode kandidater hvis man vil ha en jakke ikke så mange har.

Syns du? Jeg syns jeg har sett Monclair overalt i flere år. Moose Knuckles tror jeg er et vestkantfemomen, med all struttepelsen. Du vet hva moose knuckles er, ja? Den mannlige versjonen av camel toe.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:39   #16
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Syns du? Jeg syns jeg har sett Monclair overalt i flere år. Moose Knuckles tror jeg er et vestkantfemomen, med all struttepelsen. Du vet hva moose knuckles er, ja? Den mannlige versjonen av camel toe.

Og om Moose Knuckles er et vestkantsfenomen i år blir vel jakka allemannseie til neste år...

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 18:23   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Og om Moose Knuckles er et vestkantsfenomen i år blir vel jakka allemannseie til neste år...

Næh.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 20:50   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg i grunnen en, men aller helst en gås. Har sett en og to også, men ikke mange faktisk!! Ikke så rart, med slik en ublu pris ... Pris er en issue hva gjelder gjessene også, men jeg liker dem bedre.

Gammel 06-12-10, 20:52   #19
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner ei som kjenner en som prøvde å hoppe ned fra låvetaket med en parasoll som fallskjerm. Han knakk begge beina flere steder. :bidrar:

Gammel 06-12-10, 20:53   #20
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde lyst på i fjor, men nå har "alle" dem og da vil ikke jeg ha lenger.
Kule er de, det skal de ha! Var innom Match istad og så på herrejakker - og samtlige dunjakker var etterligninger med karabinkrok på.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.