|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)
Ikke alle Frp-medlemmer gjør det...
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Mitt innlegg var altså et svar til Elin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Det var da et veldig diplomatisk innlegg! Sjønner poenget ditt men det er desverre en overvekt av FRP`ere som driver med voldtekter/utnytting av mindreårige/drap osv osv. Vi kan jo faktisk nevne i fleng, både på lokalt og nasjonalt plan. Beklageligvis er det en stor del av befolkningen som stemmer på det partiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Ja, og dette var da et veldig informativt innlegg, fullt av fakta fra deg
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Jge tror ikke man har lov ti å referere med fullt navn og nummer, så sant saken ikke er kjent i media og sånn. Derfor må du bare stole på at Dagbladet har gode kilder i politi og rettsvesen og at de kan å telle.
![]() |
#8 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Jeg må innrømme at jeg synes bagatellisering og bortforklaring i sammenheng med at Frp er overrepresentert når det kommer til kriminelle handlinger er litt snodig. Frp er jo ganske åpne på sine egne kriminelle holdninger selv. Ta for eksempel Fjotten Sandberg som mistet lappen og fyllerøret på stortinget. Han har tidligere sagt noe slikt som at "Nå må politiet slutte å forfølge oss vanlige folk, med fartskontroller og tollkontroller osv." Han definerte på den måten seg og sine meningsfeller som kriminelle.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 21-02-07 kl 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
![]() |
Tja jeg har 8 års erfaring fra bystyret i kommunen jeg bor i. Hadde respekt for Frp`politikerne når vi var på møter / samarbeidet osv. Men jeg må vel ærligtalt si at jeg ikke synes alle var like smarte. Kall meg fordomsfull men det er min oppriktige mening. Jeg er foresten lykkelig for at Carl I flyttet tilbake til Oslo, ble lei av å se bildet av han i lokalavisen til stadighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
"De"
|
JØSS!!!
![]() |
#12 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Eller en annen sak jeg hørte på radioen i dag. FRP medlem som er lærer hadde lagt ut på bloggen sin: "Glad jeg vokste opp på 70-tallet, for da var homsene fortsatt i skapet og svartingene holdt seg der de hører hjemme...."
![]() |
#13 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Frp er for sosiale tapere? Den greier jeg faktisk ikke å ta på alvor engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() |
#15 |
Passiv
|
Ja, for all del. |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
Huff da. Jeg har jo ikke tenkt å stemme rødt. Passer utrolig dårlig. |
![]() |
![]() |
#18 |
Ekvilist
|
Karakteriserer du Frp´re som fordomsfulle? Hm.
![]() |
#20 |
Ekvilist
|
Takker for applaus, men tror jeg begynner å bli trøtt. Jeg skjønner ikke helt hva du mener at jeg plukket fra hverandre ord og satte de sammen.
![]() |
|
|