|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Angry Birds julekalender - hjelpetrådTil gjengjeld spiller jeg aldri et brett mer enn én gang, når det først er ferdig.
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angry Birds julekalender - hjelpetrådLuke 11 holder på å få meg og Rochermannen til å fly i taket. Har tre stjerner på alle de andre lukene, men 11 har jeg ikke sjangs på. Fikk karret til meg to etter timer med prøving og stor frustrasjonen :grrrrrrrrrr:
|
|
|
#4 |
|
Superbasinella
|
Sv: Angry Birds julekalender - hjelpetråd
Send den første gule ned mot det første tårnet. Den hvite sender du helt til de siste grisene. Så tar du den siste gule og sender mot de i midten. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Angry Birds julekalender - hjelpetråd...og på noen brett ER det poengsummen som gjør utslaget. Det varierer litt, og trikset er jo å finne ut hva som teller - en kan jo fint få tre stjerner selv om man bruker alle birdie-birdiene osv.
|
|
|
#9 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Du vet at fuglene kan trikse litt? De gule flyr fortere om du tapper på glasset. De blå deler seg om du tapper på glasset.
|
|
|
#10 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Åh, må jeg klappe til de gule også? Jeg har fått med meg at de flyr fortere, men jeg trodde de måtte skytes høyt opp først.
|
|
|
#11 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Se der ja. De fyker gjennom planker og is i rakettfarten. Du trenger ikke ta på dem, men på glasset.
|
|
|
#13 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Angry Birds julekalender - hjelpetrådJada, det har jeg faktisk fått med meg.
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Angry Birds julekalender - hjelpetrådBare lo litt av at du med ett var så opptatt ... Det er jo ganske revolusjonerende når de gule plutselig får litt mer futt!
|
![]() |
|
|