|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?Jeg kjørte taxi før i tiden, var til og med drosjeeier.
![]() |
#22 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?Taxisjåfør kunne jeg aldri ha vært. Jeg liker å kjøre bil, men bare når jeg får spille musikk på full guffe og synge med. Det tror jeg ikke nødvendigvis at ville blitt en suksess i taxibransjen.
![]() |
#23 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?Jeg ville vært den beste drosjesjåføren.
![]() |
#24 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?
Der er jeg også.
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?Det kunne jeg nok, men så fort klokka passerte 16.15 så hadde jeg vært ferdig for dagen. Sist redigert av Left : 09-12-10 kl 07:31. |
![]() |
![]() |
#26 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?Nå har jeg grublet over frokosten, og jeg tror jeg kunne gjort alt for en periode. Det er ingen jobber, jeg kommer på, som jeg ikke kunnet drevet med.
![]() |
#27 |
Borte
|
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?Jeg syns jeg gjør mitt ved å jobbe i et mannsdominert yrke.
![]() |
#28 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?Jeg tror at i et nødstilfelle så kunne jeg ha jobbet med det meste. Jeg har vel forsåvidt gjort mye rart også, men kjøre taxi, lastebil, anleggsmaskin og sånt har jeg ikke prøvd meg på. Imam... vel, da måtte jeg kunne hatt 50% stilling som prest i statskirka også - sånn at jeg kunne oppveie den ene løgnen med den andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?[surpomp] |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?Mellomrom mellom tall og prosenttegn! :skingrestemme: |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?@SF: Hør, hør. :surpomp: sammen med Smilefjeset.
![]() |
#32 |
Passiv
|
Jeg høyner med førerkort på tung motorsykkel, høyest lønn av oss gutta på jobben, bilinteresse og egen verktøykasse. Med torxtrekkere. |
![]() |
![]() |
#33 |
|
I et feminist/likestillingsperspektiv synes jeg det er en pussig uttalelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Passiv
|
Nja. De sier alltid "alle mann" eller "sette av en mann" eller noe sånt. Jeg regner med at jeg er med i det utvalget de som regel henviser til. Også prøver jeg å fremstå som litt yngre med å si "gutta". :tross alt dame: |
![]() |
![]() |
#35 |
Hertuginne
|
Torxtrekkere!
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?Tja, jeg har vel aldri helt skjønt hvordan man demonstrerer likestilling ved å fremstille seg som en "mann". (Legg merke til hermetegnene.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Passiv
|
Det er helt klart bedre med "person" enn med "mann". Men noe sier meg at å endre vaner nok går bittelitt fortere i ditt firma enn i mitt. |
![]() |
![]() |
#39 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, det tror jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
I endring
|
![]() Sv: Kunne du kjørt taxi?Taxi?!? Nei er du gal? Med min evne til å krasje så tror jeg ikke at noen parter hadde vært tjent med det. Fulle folk hjem fra byen er heller ikke hyggelig.
![]() |
|
|