Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Treghet her inne

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-07, 20:56   #21
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Treghet her inne

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ok, da er det vel ikke stort å gjøre med det. Takk for info, i hvert fall.

Nei, jeg har bare kontroll over serveren og det har til nå ikke vært noe treghet å spore på den.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 21:01   #22
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:har telenor, går ikke tregt og bidrar til forvirringen:

Gammel 21-02-07, 21:02   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har uninett og er treg.

Gammel 21-02-07, 21:04   #24
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det som er litt pussig er jo at det ikke er noen treghet andre steder på nettet, så på en eller annen måte må det jo være noe her, eller "på veien" til serveren, som du sier. For meg er det nesten umulig å være her nå, når det henger så mye. Det har dessuten skjedd en gang tidligere også, for en ukes tid siden, tror jeg.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 21:06   #25
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå har ikke jeg vært inne så lenge her i kveld, men har ikke opplevd noe treghet.Kan ikke huske at det var tregt i går heller.

Gammel 21-02-07, 21:07   #26
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

telenor sørnorge, chello østlandet og uninett er de jeg nå har registrert at har problemer. Det er ikke noe vi kan gjøre med dette, problemet pleier å løse seg selv innen rimelig tid.

Sist redigert av DM : 21-02-07 kl 21:09. Årsak: la til en e
Gammel 21-02-07, 21:08   #27
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg koblet forresten til en router for telio for litt siden, det har muligens noe med saken å gjøre. Er forøvrig ikke tregt på andre sider, men slik jeg har forstått det så stjeler bredbåndstelefoni en del båndbredde?

Gammel 21-02-07, 21:11   #28
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg koblet forresten til en router for telio for litt siden, det har muligens noe med saken å gjøre. Er forøvrig ikke tregt på andre sider, men slik jeg har forstått det så stjeler bredbåndstelefoni en del båndbredde?

Bare når du bruker den, tror jeg.

Gammel 21-02-07, 21:14   #29
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Sikker? For da jeg sjekket på surfometeret, der jeg i det siste har lagt på 20 000 kbs og sånt, lå jeg nå bare på 6-7000.

Gammel 21-02-07, 21:27   #30
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sikker? For da jeg sjekket på surfometeret, der jeg i det siste har lagt på 20 000 kbs og sånt, lå jeg nå bare på 6-7000.

Du må nesten høre med telio om du vil være sikker.

Gammel 21-02-07, 21:31   #31
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Det gikk ganske tregt her da jeg logget meg på ved 19 tiden, nå er det litt bedre, vi har Telenor. har sittet å spilt litt på sol (der gikk det kjapt) mens jeg har ventet på sidene her skal åpne

Gammel 21-02-07, 21:34   #32
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns også det går vanvittig tregt på dette forumet. Har gjort det de siste dagene.

Gammel 21-02-07, 21:36   #33
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Det gikk ganske tregt her da jeg logget meg på ved 19 tiden, nå er det litt bedre, vi har Telenor. har sittet å spilt litt på sol (der gikk det kjapt) mens jeg har ventet på sidene her skal åpne

Nå er det foresten ganske tregt igjen. dette er første gangen jeg er her som det går såpass tregt. normalt går det ganske raskt her inne,

Gammel 21-02-07, 23:19   #34
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Går tregt her også. I stad fant jeg ikke "post reply" knappen. Dette fordi siden brukte lang tid å laste seg ferdig.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:26   #35
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg syns også det går vanvittig tregt på dette forumet. Har gjort det de siste dagene.

Ja, slik opplever jeg det også.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:28   #36
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan nok väre et norsk problem - her i Sverige har det gått fort hele tiden.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 00:07   #37
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har Chello og bor på Østlandet. Men det som er rart er at det er kun her inne det er tregt. Det går som vanlig på andre forum og nettsider.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 00:14   #38
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi har Chello og bor på Østlandet. Men det som er rart er at det er kun her inne det er tregt. Det går som vanlig på andre forum og nettsider.

Du må se på hvor i verden nettsiden holder til for å kunne sammenligne. De forskjellige nettleverandørene bruker ulike ruter til ulike deler av verden. Jeg har Nextgentel, bor på innerste vestlandet og foreldreportalen laster raskt.

For å spore en nettside i windows: Start -> Kjør -> skriv 'cmd' trykk enter -> skriv 'tracert www.foreldreportalen.no' trykk enter. Så får du opp hele ruten fra din maskin fram til nettsiden.

Gammel 22-02-07, 00:26   #39
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke hatt problemer i det siste. Ikke siden vi kvittet oss med NGT.
Går som det suser både på TDC Song og BKK. :bidrar:

Gammel 22-02-07, 00:27   #40
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du må se på hvor i verden nettsiden holder til for å kunne sammenligne. De forskjellige nettleverandørene bruker ulike ruter til ulike deler av verden. Jeg har Nextgentel, bor på innerste vestlandet og foreldreportalen laster raskt.

For å spore en nettside i windows: Start -> Kjør -> skriv 'cmd' trykk enter -> skriv 'tracert www.foreldreportalen.no' trykk enter. Så får du opp hele ruten fra din maskin fram til nettsiden.

Opplever treghet de siste dager her også. Men så lenge det ikke blir NM tilstander så er jeg fornøyd.

Prøvde forresten den tracert funksjonen og fikk opp 10 linjer. Skjønte ikke så mye av det, men det var snodig å se at på samme forespørsel på nybaktmamma så kom det opp 20 linjer. Artig å lære seg noe nytt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.