|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Treghet her inne:har telenor, går ikke tregt og bidrar til forvirringen:
|
|
|
#24 |
|
Sær og kresen
Sv: Treghet her inneMen det som er litt pussig er jo at det ikke er noen treghet andre steder på nettet, så på en eller annen måte må det jo være noe her, eller "på veien" til serveren, som du sier.
|
|
|
#25 |
|
Javel
|
Sv: Treghet her inneNå har ikke jeg vært inne så lenge her i kveld, men har ikke opplevd noe treghet.Kan ikke huske at det var tregt i går heller.
|
|
|
|
#26 |
|
Administrator
|
Sv: Treghet her innetelenor sørnorge, chello østlandet og uninett er de jeg nå har registrert at har problemer. Det er ikke noe vi kan gjøre med dette, problemet pleier å løse seg selv innen rimelig tid. Sist redigert av DM : 21-02-07 kl 21:09. Årsak: la til en e |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Treghet her inneJeg koblet forresten til en router for telio for litt siden, det har muligens noe med saken å gjøre. Er forøvrig ikke tregt på andre sider, men slik jeg har forstått det så stjeler bredbåndstelefoni en del båndbredde?
|
|
|
#28 |
|
Administrator
|
Sv: Treghet her inne
Bare når du bruker den, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Treghet her inneSikker? For da jeg sjekket på surfometeret, der jeg i det siste har lagt på 20 000 kbs og sånt, lå jeg nå bare på 6-7000.
|
|
|
#31 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Treghet her inneDet gikk ganske tregt her da jeg logget meg på ved 19 tiden, nå er det litt bedre, vi har Telenor. har sittet å spilt litt på sol (der gikk det kjapt) mens jeg har ventet på sidene her skal åpne
|
|
|
#33 |
|
Nattrangler
Nå er det foresten ganske tregt igjen. dette er første gangen jeg er her som det går såpass tregt. normalt går det ganske raskt her inne,
|
|
|
#34 |
|
Nå også i farger
Sv: Treghet her inneGår tregt her også. I stad fant jeg ikke "post reply" knappen. Dette fordi siden brukte lang tid å laste seg ferdig. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Treghet her inneVi har Chello og bor på Østlandet. Men det som er rart er at det er kun her inne det er tregt. Det går som vanlig på andre forum og nettsider. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Administrator
|
Du må se på hvor i verden nettsiden holder til for å kunne sammenligne. De forskjellige nettleverandørene bruker ulike ruter til ulike deler av verden. Jeg har Nextgentel, bor på innerste vestlandet og foreldreportalen laster raskt. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Treghet her inneJeg har ikke hatt problemer i det siste. Ikke siden vi kvittet oss med NGT.
|
|
|
#40 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opplever treghet de siste dager her også. Men så lenge det ikke blir NM tilstander så er jeg fornøyd.
|
![]() |
|
|