Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Chipoo - skal vi?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-10, 12:15   #21
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chipoo - skal vi?

For! Jeg har kun gode erfaring med å ha barn og hund. Har hatt det hele tiden mens vi har hatt barn. Det går fint å la hunden være hjemme alene når man er på arbeid. Etterhvert kommer jo barna tidligere hjem fra skolen også.
Vi har nettopp overtatt en 2,5 år gammel hannhund. Han skulle visstnok være veldig aktiv inne. Men han er veldig rolig hos oss. Det er kanskje fordi han får gå nok turer, og at det alltid er noen her som vil gi han kos, og leke med han når han ønsker det.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:16   #22
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Einaste gangen eg har hatt hund som ville ut på vilt tidlige tider, er når dyret har vore sjuk og -må- ut. Alle mine har lagt seg til samme vaner som husets tobeinte ang. leggetider og oppstandelser.

Han var veldig søt, lykke til.

Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:20   #23
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

For! Jeg har kun gode erfaring med å ha barn og hund. Har hatt det hele tiden mens vi har hatt barn. Det går fint å la hunden være hjemme alene når man er på arbeid. Etterhvert kommer jo barna tidligere hjem fra skolen også.
Vi har nettopp overtatt en 2,5 år gammel hannhund. Han skulle visstnok være veldig aktiv inne. Men han er veldig rolig hos oss. Det er kanskje fordi han får gå nok turer, og at det alltid er noen her som vil gi han kos, og leke med han når han ønsker det.

Han er her også ganske speedy inne hos min mor, men jeg ser jo hvor mye hun går tur med den så det er nok ikke så rart. Jeg er temmelig overbevist om at han kommer til å bli den roligste lille tass når han får ut gruffet ute. Når vi har vært der, har vi alltid gått laaang tur hver eneste dag med han, og han går jo tre ganger så langt som oss, fordi han svinser hit og dit og skal lukte på alt Så litt bevegelse gjør susen. Og mor må ut - det er ikke noe minus det heller gitt.

Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:20   #24
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Hm... Hvor gammel er hunden? Og har dere mye kontakt med din mor i hverdagen? Hvis dere har det vil jo ikke allergiproblemet forsvinne.

Søt liten tass, da!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:22   #25
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Hm... Hvor gammel er hunden? Og har dere mye kontakt med din mor i hverdagen? Hvis dere har det vil jo ikke allergiproblemet forsvinne.

Søt liten tass, da!

Hun bor på Møre, vi bor utenfor Oslo, så det er ingen problemstilling.
Mamma hentet han i juni i fjor, og da var han leveringsklar, så regner med han er født i mars... eller noe sånt?

Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:25   #26
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Ja, da hører det jo ut som om han er trent til det.

Naboen vår kunne fortelle meg at hennes puddel sov hele dagen når de var borte. Jeg kunne fortelle at det gjør han IKKE. Han uler hele dagen. Grunnen til at jeg peser på dette er dårlig erfaring selv, vi trodde vi hadde trent nok...

Vi skal gi fra oss vår hund nå pga. dette. Hun var jo 1.5 år da hun kom til oss, og har ikke vært alene i større grad før. Her er det ikke noe alternativ, og det fungerer dårlig - hun er mye bedre nå og vi har trent som best vi kan, men hun er ikke lykkelig; hun er meget selskapssyk og takler dårlig å være alene. Det er en stor kamel jeg svelger nå ved å ha tatt avgjørelsen om å gi henne fra oss, men det er til det beste for oss alle tror jeg.

Til HI; JAAA!!

Gammel 21-12-10, 12:28   #27
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hun bor på Møre, vi bor utenfor Oslo, så det er ingen problemstilling.
Mamma hentet han i juni i fjor, og da var han leveringsklar, så regner med han er født i mars... eller noe sånt?

Så fint, da går dette nok helt bra. Og med en såpass ung hund - null problem. Selv sære meg er nå for!

Lykke til

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:32   #28
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer som hundeeier, og lykke til! Han er veldig fin.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.