|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chipoo - skal vi?For! Jeg har kun gode erfaring med å ha barn og hund. Har hatt det hele tiden mens vi har hatt barn. Det går fint å la hunden være hjemme alene når man er på arbeid. Etterhvert kommer jo barna tidligere hjem fra skolen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
wizzzard
|
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Einaste gangen eg har hatt hund som ville ut på vilt tidlige tider, er når dyret har vore sjuk og -må- ut. Alle mine har lagt seg til samme vaner som husets tobeinte ang. leggetider og oppstandelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Chipoo - skal vi?
Han er her også ganske speedy inne hos min mor, men jeg ser jo hvor mye hun går tur med den |
![]() |
![]() |
#24 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Hm... Hvor gammel er hunden? Og har dere mye kontakt med din mor i hverdagen? Hvis dere har det vil jo ikke allergiproblemet forsvinne.
![]() |
#25 |
Passiv
|
Hun bor på Møre, vi bor utenfor Oslo, så det er ingen problemstilling. |
![]() |
![]() |
#26 |
www.bomulls.no
|
Vi skal gi fra oss vår hund nå pga. dette. Hun var jo 1.5 år da hun kom til oss, og har ikke vært alene i større grad før. Her er det ikke noe alternativ, og det fungerer dårlig - hun er mye bedre nå og vi har trent som best vi kan, men hun er ikke lykkelig; hun er meget selskapssyk og takler dårlig å være alene.
![]() |
#27 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Så fint, da går dette nok helt bra. Og med en såpass ung hund - null problem. Selv sære meg er nå for!
![]() |
#28 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Gratulerer som hundeeier, og lykke til! Han er veldig fin.
![]() |
|
|