|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Chipoo - skal vi?
Vi skal gi fra oss vår hund nå pga. dette. Hun var jo 1.5 år da hun kom til oss, og har ikke vært alene i større grad før. Her er det ikke noe alternativ, og det fungerer dårlig - hun er mye bedre nå og vi har trent som best vi kan, men hun er ikke lykkelig; hun er meget selskapssyk og takler dårlig å være alene.
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Chipoo - skal vi?Og det er ikke det å gå på do som er problemet med å være hjemme alene altså, det er ensomheten. Vi har to hunder, nettopp av den grunnen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Det tror jeg skal gå fint. Hvis ikke så får vi ta det når det dukker opp. Det er vel ikke så mye mer jobb med to sånne rakkere enn med en. |
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Sv: Chipoo - skal vi?Ellers må jeg si han var en vakker liten tass. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Chipoo - skal vi?Ja, han er utrolig vakker, og har et skjønt vesen. En morsom, nysgjerrig og leken liten tass, som nok kommer til å gi oss veldig mye mer gleder enn strev |
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Chipoo - skal vi?For! Jeg har kun gode erfaring med å ha barn og hund. Har hatt det hele tiden mens vi har hatt barn. Det går fint å la hunden være hjemme alene når man er på arbeid. Etterhvert kommer jo barna tidligere hjem fra skolen også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Han er her også ganske speedy inne hos min mor, men jeg ser jo hvor mye hun går tur med den |
|
|
|
#8 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Chipoo - skal vi?Gratulerer som hundeeier, og lykke til! Han er veldig fin.
|
![]() |
|
|