|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Haster! Hvordan pynte pepperkakehus
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Haster! Hvordan pynte pepperkakehus
Nei, tror ikke det? Han vet ikke at det kan gjøres annerledes. Jeg lærte det sånn da jeg var liten, visste ikke før jeg var voksen at det var noe alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster! Hvordan pynte pepperkakehusVi pyntet pepperkakehus i kveld med eggehvite og melis. Men hva er poenget med sitron/eddik? Hva gjør det med blandingen?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Haster! Hvordan pynte pepperkakehusHvis du mangler melis, gjør ikke fruktose samme nytten.
![]() |
#8 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Haster! Hvordan pynte pepperkakehusDet beste å gjøre, er å få sin far til å sette det sammen.
![]() |
#9 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster! Hvordan pynte pepperkakehusSånn skal pepperkakehus se ut. Vårt ser ikke mye bedre ut....
![]() |
#10 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Haster! Hvordan pynte pepperkakehusMitt er bedre enn mamma sitt da. Det som hun lagde av knekkebrød for å få alle sidene like store.
![]() |
#11 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Haster! Hvordan pynte pepperkakehusNå fikk jeg en god latter.
![]() |
#12 |
One of These Days
|
![]() Sv: Haster! Hvordan pynte pepperkakehusJeg har kun pyntet pepperkakehuset en gang før jeg satte det sammen og da så det litt verre ut enn LilleRosin sitt, eller jeg mener selvfølgelig mer sjarmerende ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster! Hvordan pynte pepperkakehusVi pynter det etter at det er satt sammen . Årets utgave har en sprekk i taket mesterlig kamuflert av nonstop . Både hus og pynt festes med tykk melisglasur . Litt sitron/eddik har jeg hørt er får å få blankere , hvitere glasur . |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Haster! Hvordan pynte pepperkakehusFint hus. Akkurat slik det skal være.
![]() |
|
|