Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør man beholde alt man fikk til jul?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-11, 19:22   #21
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?

Og, ja, jeg bytter julegaver til andre størrelser, farger e.l. uten at det gjør meg mindre glad for gaven.

Gammel 05-01-11, 19:23   #22
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 05-01-11, 19:30   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Og hvorfor - HVORFOR - noen ser behovet for å ødelegge perfcetly good chocolate med tørket frukt, er beyond me.

Fordi det er godt, vel. Sjokoladerosiner er bare fantastisk!

Skremmern er bare herlig.

Gammel 05-01-11, 19:33   #24
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alvorlige saker. Men bare send den hit, så er du kvitt hele problemet. Kan ta gavekortet også, skal ikke være så vanskelig!

Jeg bytter gaver jeg ikke vil ha eller som ikke passer, of course.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 20:51   #25
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fruktnøtt

Men seriøst så bytter eg gaver nok gaver som ikkje passer/ faller i smak til ei viss grad. Dvs. at eg neppe hadde brydd meg med å bytta ein sjokolade eg ikkje lika, men t.d. eit par lysestaker kunne eg ha bytta. Egentlig er eg veldig usikker, for det er nokre juler sidan det har vært aktuelt. Det var kun eit år eg fekk 2 stavmiksere, og den eg ønska å bytta var kjøpt i nabobyen 1 time unna. Det blei naturlig nok ikkje til at eg kjørte ein ærend for å bytta.

Gammel 05-01-11, 20:52   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp, det gjør jeg. Har i dag vært og byttet en DVD vi hadde fra før av og et ludo spill, trenger ikke to slike spill.

Elsker forresten fruktnøtt, jeg, men favoritt!

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 20:54   #27
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg er ikke noen stor bytter, hovedsaklig fordi jeg er så lat tror jeg. Og fruktnøtt er rågodt! Skikkelig saftig sjokolade. Pleide å ha en 200 grams plate til middag da jeg bodde på hybel. (herregud, bra den tid er forbi..)

Gammel 05-01-11, 20:55   #28
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, man bør ikke beholde alt man får til jul eller andre anledninger.

Hvis jeg gir deg en gave, er min intensjon at du skal ha glede av den. Det er viktigere for meg at gaven gir deg glede, enn at du beholder akkurat det jeg har valgt. Bytt i veg!

Fruktnøtt er fandens verk, men den kan du i det minste sette i en skål på bordet og la intetanende venner få bryne seg på.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 20:55   #29
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan bytte gaver hvis det er feil størrelse eller noe sånt, men det er ikke alltid jeg forteller det til den som har gitt gaven.
Har ei i familien som alltid må kommentere negativt på gaver, har på seg kritisk-brillene og har ikke helt lært dette med å takke ordentlig for gaver. Hadde jeg fått en den smsén fra en sånn person, så er det ikke sikkert jeg hadde tatt det humoristisk, men faktisk regnet med at det var blodig alvor.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 20:55   #30
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Mani, da. Nå ser alle at du er vennen min. Kom på besøk, så skal du få sjokolade!

Gammel 05-01-11, 20:56   #31
Left
Passiv

Standard

Fruktnøtt

Får jeg gaver til jul jeg overhodet vet ikke kommer til å bli brukt, eller ikke er etter min smak, så byttes de til noe jeg får glede av. De fleste jeg får gave av kjenner jeg forresten så godt, at det skjer svært sjelden jeg får noe jeg ikke liker.

Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:02   #32
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Fruktnøtt er fandens verk, men den kan du i det minste sette i en skål på bordet og la intetanende venner få bryne seg på.

Venner pleier å få servert twist - og da i hovedsak kokos.

Gammel 05-01-11, 21:02   #33
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Fruktnøtt er jo bortimot favorittsjokoladen min,så akkurat den hadde jeg aldri hatt hjerte til å kaste ut av huset før det bare var papiret igjen.

Men,hva jeg skal gjøre med 6 stoff"brikker"/lommetørklær/whatever (aner ikke hva det er,egentlig) som er kjøpt på postordre,uten merke av noe slag,vet jeg sannelig ikke,så mulig det havner i søpla,faktisk. :utakknemlig sjel:

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:05   #34
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Fruktnøtt og Nero er de eneste uspiselige sjokoladene.

Så sant som jeg skulle sagt det selv. Og en sjokolade er jo selvsagt byttbar på linje med alle andre gaver

Jeg bytter gjerne. Ikke i utstrakt grad, men får vi ting som ikke passer eller er helt uaktuelle å bruke av andre grunner, bytter jeg det heller inn i noe jeg faktisk har bruk for.

Gammel 05-01-11, 21:05   #35
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Men,hva jeg skal gjøre med 6 stoff"brikker"/lommetørklær/whatever (aner ikke hva det er,egentlig) som er kjøpt på postordre,uten merke av noe slag,vet jeg sannelig ikke,så mulig det havner i søpla,faktisk. :utakknemlig sjel:

- Lever dem i barnehagen - der lager de lappeteppe.

- Kall dem noe fancy og selg dem rådyrt på markedsplassen.

Det gjelder å være litt løsningsorientert.

Gammel 05-01-11, 21:07   #36
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fruktnøtt er bare best, så heretter skal gu gjøre som du har gjort tidligere med sjokolade du ikke liker - nemlig sende det til meg! Jeg husker enda haugen med kokostwist. Når det er sagt, så bytter ikke jeg gaver med mindre størrelsen er feil eller jeg har fått to av det samme, og lignende.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:08   #37
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

- Lever dem i barnehagen - der lager de lappeteppe.

- Kall dem noe fancy og selg dem rådyrt på markedsplassen.

Det gjelder å være litt løsningsorientert.

Nå går jo mine yngste i 5.og 6.klasse da
De er så sinnssykt tynne de greiene at jeg tror jeg ville fått et problem med å kalle det annet enn "litt store lommetørklær/litt små bordbrikker",men det selges jo voldsomt mye rart på finn for tiden.

Gammel 05-01-11, 21:08   #38
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Ene tanta mi pleier å komme blir og fornøyd med sånne stoffbiter fra Fretex. Det er visst helt umulig å få tak i på vanlige butikker, så gamle damer pleier å tråle Fretex for å finne dem. Legg dem i en container du, så gleder du en gammel sjel.

Gammel 05-01-11, 21:11   #39
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Ene tanta mi pleier å komme blir og fornøyd med sånne stoffbiter fra Fretex. Det er visst helt umulig å få tak i på vanlige butikker, så gamle damer pleier å tråle Fretex for å finne dem. Legg dem i en container du, så gleder du en gammel sjel.

Ja,det var en god idè,det skal jeg jammen gjøre,takk for tips!

Gammel 05-01-11, 21:26   #40
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Åh, jeg hadde elsket å få en sånn SMS altså.
Jeg hadde ledd meg skakk og så prøvd å huske for ettertiden at neste års julegave må bli melkesjokolade, en pose nøtter og en boks rosiner på siden. For hver for seg er det jo ikke noe galt med det, så lenge man ikke tukler det til og slenger alt i ett?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.