|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Vindu er ok om jeg reiser sammen med noen, men reiser jeg alene vile jeg definitivt valgt midtgang, eller vindu ved nødutgang. Enkel begrunnelse; mulighet til å strekke bena ut i midtgangen, og greiere å få rørt på seg og ta do-turer. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Midtgang. Jeg har ikke så rent lite klaustrofobi, og ville uansett måttet gå en runde en gang i timen for å forebygge blodpropp. Dessuten er det pyton å måtte brøyte seg forbi folk når man skal på do eller noe. |
|
|
|
#24 |
|
nju nja njo
|
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Folk som stinker fyll er det verste. Skjønner at jeg kanskje er for klaustrofobisk til vindusplass.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Midtgangen, jeg får angst hvis jeg ikke har lett tilgang til do. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Vindu.
|
|
|
#28 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Vindu, men det er mest fordi jeg sovner så snart jeg setter meg i flysetet. Om jeg hadde planer om å være våken ville jeg valgt midtgang. Da kan man reise seg når man vil uten å være avhengig av noen andres velvillighet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Trøtt
|
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Jeg er mer opptatt av å høre -- hvor skal du?
|
|
|
#31 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Midtgang, alltid. Eneste unntaket er når jeg og guttene har en treseter sammen, da sitter jeg gjerne i midten. (Og så kan dere jo lure på hvorfor.
|
|
|
#32 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Et av livets virkelig store spørsmål -- svaret er vel 42 ...
|
|
|
#33 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Alltid midtgang. Jeg trenger å kunne variere beinstillingen, krysse beina og slenge beina ut i midtgangen. Selv om jeg alltid ender opp påkjørt av trillevogner, da.
|
|
|
#34 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Vindu eller midtgang?
|
|
|
#35 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Jeg skal til California. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?
Da går du av flyet.
|
|
|
#39 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Jeg melder meg ikke frivillig som første deltaker. |
|
|
|
![]() |
|
|