|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere synse litt på planløsning med meg?Lykken sier mye lurt.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Kan dere synse litt på planløsning med meg?
Nei, den er ikke stor, men jeg vil ha den der for å kunne lukke igjen hvis vi f.eks har gjester og jeg skal bevege med fra dusjen og inn på klesrommet eller soverommet.
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Kan dere synse litt på planløsning med meg?Eg ville nok unngått å hatt sentralstøvsuger og ventilasjon på vaskerommet. Sentralstøvsugeren vår bråker heilt infernalsk, så eg er vedlig glad for at den står i uteboden så eg slipper å ha det bråket på vaskerommet. Ventilasjonsanlegget bråker også noko, og eg vil helst ha ro når eg er på vaskerommet. Ein anna ting er at dei tek stor plass, større enn ein skulle tru.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Kan dere synse litt på planløsning med meg?
man har jo ikke ventilasjonsanlegget i selve huset?
|
|
|
#5 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere synse litt på planløsning med meg?Sentralstøvsugeren vil ha det fint i garagen så lenge garagen er i sammenheng med huset.
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Kan dere synse litt på planløsning med meg?Røyrene til ventilasjonen går på loftet, men sjølve kassen bør stå ein plass der dere kommer lett til for vedlikehald etc.
|
![]() |
|
|