|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utebukse og -jakke til tiåringSkogstad er bra, og ikke så altfor dyrt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utebukse og -jakke til tiåringVeldig fornøyd med Skogstad jakke, men buksa er stiv og der har vi vært kjempefornøyde med Aretti. Varm og vanntett. Vanntetthet er et viktig poeng hos oss. Har også en tilsvarende fra Didrikssons. Vanntett den også. Begge kostet 500 kr. Intersport. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vaklende
|
Sv: Utebukse og -jakke til tiåringVesla og Broremann har 40% på fin TTH vinterbukse i 150, dog ikke jakken i 150. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Utebukse og -jakke til tiåringJeg kjøper på lindex og impregnerer selv jeg. |
|
|
|
#5 |
|
Vaklende
|
Sv: Utebukse og -jakke til tiåringDet er jo en bra ting, SF. Jeg får ikke kjøpeimpregnering til å fungere, det gir liksom ingen effekt. Derfor jeg liker igrunnen Troll og Didriksons der du kan stryke over med et strykejern for å reimpregnere. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Utebukse og -jakke til tiåring
Hæ? |
|
|
|
#8 |
|
Vaklende
|
Sv: Utebukse og -jakke til tiåringVisstnok farlig, ja. Jeg innestår ikke for detaljene, men leste noe i forbifarten: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utebukse og -jakke til tiåringDet ble Stormberg. Jenta var i utgangspunktet skeptisk, men den fine konseptbutikken i Storgata overbeviste henne. Jakke til 499,- og bukse til 399,-, og det var ikke på salg, engang. Deilig at det ikke måtte bli så dyrt!
|
![]() |
|
|