Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Utebukse og -jakke til tiåring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-11, 13:39   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utebukse og -jakke til tiåring

Skogstad er bra, og ikke så altfor dyrt.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 13:43   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fornøyd med Skogstad jakke, men buksa er stiv og der har vi vært kjempefornøyde med Aretti. Varm og vanntett. Vanntetthet er et viktig poeng hos oss. Har også en tilsvarende fra Didrikssons. Vanntett den også. Begge kostet 500 kr. Intersport.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 17:08   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Vesla og Broremann har 40% på fin TTH vinterbukse i 150, dog ikke jakken i 150.

http://www.veslaogbroremann.no/prodl...737&valid=3049

TTH nettbutikken har jakken på tilbud i 152 (!)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 17:09   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kjøper på lindex og impregnerer selv jeg.

Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 17:22   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Det er jo en bra ting, SF. Jeg får ikke kjøpeimpregnering til å fungere, det gir liksom ingen effekt. Derfor jeg liker igrunnen Troll og Didriksons der du kan stryke over med et strykejern for å reimpregnere. Jeg vet mange er uenige med meg der.

NB: Ikke bruk skoimpregnering de neste månedene, SF!

Gammel 08-01-11, 16:37   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Det er jo en bra ting, SF. Jeg får ikke kjøpeimpregnering til å fungere, det gir liksom ingen effekt. Derfor jeg liker igrunnen Troll og Didriksons der du kan stryke over med et strykejern for å reimpregnere. Jeg vet mange er uenige med meg der.

NB: Ikke bruk skoimpregnering de neste månedene, SF!

Hæ?
Hvorfor ikke det? Er det farlig?

Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 13:47   #7
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

G Sport har Skogstad. Og XXL har Didrikssons. Storebror har begge deler, og vi er veldig fornøyde.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 17:27   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Visstnok farlig, ja. Jeg innestår ikke for detaljene, men leste noe i forbifarten:
http://www.tvedestrandsposten.no/Ute...cle1309464.ece

Det gjelder forskjellige typer impregnering, skospray, trevirke, klær og jeg leste det opprinnelig på noen norske myndighetssider om hva man skal passe på under graviditeten.

Gammel 08-01-11, 17:36   #9
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ble Stormberg. Jenta var i utgangspunktet skeptisk, men den fine konseptbutikken i Storgata overbeviste henne. Jakke til 499,- og bukse til 399,-, og det var ikke på salg, engang. Deilig at det ikke måtte bli så dyrt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.