Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-11, 22:05   #21
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Når tar jeg den på heter det vel mer her; Kunne ikke falle meg inn å ha på ring på jobb(sykehus - er ikke lov men en del bruker gifteringen likevel, snodig nok) så da tar jeg den enkelt ikke på når jeg skal på jobb. Og så liker jeg ikke å ha ringer og slikt på når jeg lager mat, og ikke liker jeg å ha det på når jeg sover... Har den på når jeg skal ut av huset og ikke på jobb, der har vi det litt enklere forklart.

Gammel 12-01-11, 22:11   #22
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Jeg tar den av når jeg sover og dersom jeg skal elte en deig. Har en stein på gifteringen min, så den blir også tatt av når jeg skal ha på håndkrem.

Gammel 12-01-11, 22:12   #23
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Har sten i forlovelsesringen. Tar av meg begge ringene når jeg dusjer eller baker.

Gammel 12-01-11, 22:21   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Har en glatt forlovelses/giftering, og den tas vel egentlig nærmest aldri av, annet enn når jeg er stuss på hvilket år vi giftet oss (sjekke dato inni)...

Gammel 12-01-11, 22:34   #25
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nå i permisjon tar jeg den aldri av. Når jeg jobber kan den kun brukes på fritiden eller hvis jeg har kontordag.

Gammel 12-01-11, 22:42   #26
Left
Passiv

Standard

En periode tok jeg de av og på før og etter jobb, men nå er de bare av. Gidder ikke.
Ser det er mange kollegaer som bruker giftering, men jeg takler ikke tanken på alle uhumskhetene jeg kan få med meg hjem.

Det er omtrent like digg som å se at folk hiver arbeidstøyet sitt i tøysuget, og så går uten å vaske eller sprite hender

Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 22:45   #27
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg baker gjærdeig.

Og så byttet gifteringen min finger etter svangerskap nr. 2. Leddene mine blir tydeligvis aldri det samme.

Ellers bruker jeg vanligvis to ringer med stener daglig, de tar jeg av ved trening og når jeg kommer hjem fra jobben.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 22:46   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De sjeldne gangene jeg baker. Ellers har jeg den på hele tiden. Den har en stein, er hvitt gull. Mannen tar av sin hver kveld.

Andre ringer slenger jeg fra meg rundt om i hele huset. Men det er ringer av typen "stor og prangende"

Gammel 12-01-11, 22:46   #29
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Ved baking, dusjing/bading, smøring, soving.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 22:47   #30
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Hver dag, når jeg kommer hjem.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 22:47   #31
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av enkelte, her.

Ja, når tar du av deg Ringen (eller andre ringer, for den del)?
Behandler du ringer med stener i på annen måte enn glatte ringer?

Enkelte? Hvem var du før? Jeg har bare hørt om Noen. Og Noen André.

Jeg tar aldri av gifteringen. Aldri aldri.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 22:48   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg skiller meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 22:48   #33
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Tar de så godt som aldri av. Hender jeg gjør det når jeg dusjer, men ikke ofte.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 22:49   #34
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tusenogtredve, her.

Har en stein på gifteringen min, så den blir også tatt av når jeg skal ha på håndkrem.

Jøss, jeg har en diamantring med to diamanter i. Den tar jeg heller aldri av. :grubler: Burde jeg gjort det, kanskje?

Gammel 12-01-11, 22:50   #35
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Tar dem av når jeg baker, når jeg legger meg til å sove om kvelden og når jeg trener.

Gammel 12-01-11, 22:55   #36
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss, jeg har en diamantring med to diamanter i. Den tar jeg heller aldri av. :grubler: Burde jeg gjort det, kanskje?

Gullsmeden vi kjøpte ringen av, sa at diamantene kan bli matte av hudkrem. Jeg vet ikke om det stemmer, men det koster så lite å ta den av meg i noen sekunder.

Gammel 12-01-11, 22:57   #37
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kun hvis fingrene mine hovner så mye opp at den blir for trang (svangerskap, søvndepriverte perioder m.v.). Ellers er den alltid på.

Hvorfor tar dere ringen av når dere baker?

Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:00   #38
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Hvorfor tar dere ringen av når dere baker?

Hygiene, sikkert. Jeg gjorde det før, men nå gidder jeg ikke. Jeg griser med mat med ringene på. Jamie Oliver tar heller ikke av seg ringen, har jeg notert meg. Men han er jo en gris.

Gammel 12-01-11, 23:10   #39
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Enkelte? Hvem var du før? Jeg har bare hørt om Noen. Og Noen André.

Jeg tar aldri av gifteringen. Aldri aldri.

Jeg er egentlig Arken. Blir det igjen når som helst, venter bare på en modde.

Opprinnelig lagt inn av Tusenogtredve, her.

Gullsmeden vi kjøpte ringen av, sa at diamantene kan bli matte av hudkrem. Jeg vet ikke om det stemmer, men det koster så lite å ta den av meg i noen sekunder.

Hvordan er det med såpe, sjampo og slikt? Jeg fikk forlovelsesringen min i dag, og den har en del diamanter som jeg gjerne vil ta vare på. Men så er jeg litt sosete, og vil helst bare ha ringen på (omtrent) til enhver tid. Så slipper jeg å glemme den noen plass.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:13   #40
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om natten, og når jeg lager kjøttboller og denslags. Noen ganger når jeg baker, kommer an på hvor mye klissklass det er.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.