|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?
Du må få oppmerksomheten hans, ikke bare dra han til deg. Øyekontakt - kontakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Vi begynner allerede før vi har kommet ut. Han skal bli invitert ut, og han står inne, til jeg har sagt at det er ok å komme. Slik er det når vi er på besøk hos noen også. Han får gå inn sist, og han skal holde seg i ro, til han får klarsignal.
![]() |
#23 |
XXX
Dette er viktig!
![]() |
#24 |
Passiv
|
Ja, sikkert lurt. Jeg har trodd han har hørt på meg, men i og med at han ikke ser på meg direkte, så skal jeg forsøke å få han til å ha fokus på meg, og se om det blir bedre. |
![]() |
![]() |
#25 |
XXX
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Det er sikkert lurt å prøve noen små øvelse hjemme, der han venner seg til å få kommandoer fra deg, og at han ser det belønnes med godbit.
![]() |
#26 |
Passiv
|
Jeg skjønner tegninga. Jeg bestemmer, og han skal vente på klarsignal fra meg, som er lederen. *Boff* |
![]() |
![]() |
#27 |
Nå også i farger
Jeg bruker også kommandoen "Se her!", som betyr at de skal se meg i øynene. De får ikke mat f.eks., før de sitter og ser på meg. Før brukte jeg "Se her!", nå skjer det automatisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Sjugger - dere har ikke startet på hundekurs ennå? Spør masse i pausene der. Få dem til å vise deg og gi deg tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Han gneldrer ikke bare ute nei... |
![]() |
![]() |
#30 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Er det ikke sånn at man aldri skal ha øyekontakt med hundene? Hunder oppfatter dette som agressivitet, dermed gjør det ting verre? Man kan se litt til siden for øynene, for å fortelle at "jeg er snill, ikke agressiv og dominant". |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Nå også i farger
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Man skal ikke stirre nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|