Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken mellomstor SUV?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-11, 11:14   #21
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mellomstor SUV?

Opprinnelig lagt inn av Gurli, her.

Tusen takk for svar supert å høre erfaringer, regner med vi kommer til å prøve kjøre cr-v den så super ut den vi så på. Ble positivt overasket av denne, ok pris og mye utstyr som standard.
Vi har kikket på x trail som også virket grei, men vi ønsker automat gir, og da kan den ikke trekke mer enn 1350 kg og vi skulle gjerne hatt 1500 kg. Subaru har vi slett ikke tenkt på, men der må være plass til bakovervendt sete. Men kanskje de nye er større. Er det noen som har prøvd xc60?

Ja jeg har
Men siden vi venter tvillinger ble vi nødt til å bytte den. Den er konge på veien og utrolig god på vinterføre. Lettkjørt og mye ekstrautstyr som jeg satte pris på i allefall. Hvis jeg skal si noe negativt så var det litt lite bagsjerom, men stort nok for oss som da hadde to unger.
Og ja jeg savner den

Gammel 15-01-11, 11:20   #22
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Vi er kjempefornøyd med vår Mitsubishi Outlander! Nydelig bil. Og stort bagasjerom, større en X3. Vi prøvde begge to da vi skulle ha ny og bare Outlanderen hadde plass til søskenvogna. Så den er større.

Gammel 16-01-11, 09:25   #23
vestlandsfanden
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2010
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Nye Kia Sportage har fått tildels glitrende kritikker.

Man får 4x4, 136 hk diesel og automat til en pris ingen andre tilsvarende kan matche, og med 7 års garanti i tillegg.

Ihvertfall verdt en prøvetur spør du meg.

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.