Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal jeg ha på meg? Konsert

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-11, 18:44   #21
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg? Konsert

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er nok fordi alternativet ditt er den riktige betegnelsen.

Fisker du etter en rød prikk, nå da?! :ypper:

Gammel 14-01-11, 18:47   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Præhæ.

Rent personlig synes jeg en småromantisk kjole kan være kul som bare det, men når resten av tilbehøret består av tyll, blonder og gammelrosa/pudderlilla, kombinert med El Naturalista-sko eller noe lignende - tja, da tipper det over. By far. Matcher man litt utrad., derimot, så blir'e så bra atte. Og jeg tviler jo ikke på at du gjør det, Martis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 19:24   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg for min del får fnatt over kvinner som nærme seg 40 i svarte olabukser, converse og bandtskjorte. Godt vi er ulike. En digresjon: På jobbintervju hos oss hadde vi sikkert strøke vedkommande av lista når ho viste seg i døra. På samme måte som dokke hadde kasta meg ut i Odd Molly-kjolen min.

Det er vel de færreste som går i den type klær om de søker på din type jobb, vil jeg tro.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 19:30   #24
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, Kråkesølv på Rockefeller, da burde det vel passe med en gammel jeans, bestefars gjenbrukte makko, evt ei statement Tee og ei strikkakofte

Seriøst så er i alle fall ikke OM, Chill e.l greia, men kanskje en smal jeans, converse og en kul Tee eller Hoods.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 19:36   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer for at man går i den stilen man har, i stedet for å prøve å finne en ny for anledningen. Ingen kommer til å lee på et øyelokk av Odd molly på rockefeller.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 21:16   #26
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg stemmer for at man går i den stilen man har, i stedet for å prøve å finne en ny for anledningen. Ingen kommer til å lee på et øyelokk av Odd molly på rockefeller.

Ja, herre jemini, det skulle bare mangle at man ikke gikk i de klærne man har og føler seg vel i. Er vi ikke voksne mennesker da? Jeg kjenner at jeg blir sur og faktisk litt sjokka over at folk her inne mener at den og den stilen ikke passer seg. Ærlig talt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 22:03   #27
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde stilt i smale jeans, t-skjorte og en jakke. Men jeg er veldig variert i klesstilen. Til en annen konsert kunne jeg sikkert troppet opp i El naturalista- skoene mine og en containerkjole. Det spørs helt hva jeg føler meg vel i den dagen.
Gå som du vil!
Man kan faktisk gå i El Naturalistasko, smale jeans og t-skjorte også! For ikke å snakke om converse og containerkjole. Eller det du fant på Fretex forrige lørdag?

Gammel 14-01-11, 23:49   #28
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er på konsert, i smale jeans, topp og cardigan kule greier!

Gammel 16-01-11, 13:32   #29
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan var konserten?
Jeg ser at PULS var fornøyd i alle fall
http://www.puls.no/16529.html

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 18:07   #30
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alternativ; kjerring. Men Chill, OM, Cream og sånt er jo både snuppete og voksent. Har ikkje sett 20åringar i det.

Det er vel fordi at færreste 20åringer har 1300 spenn å svi av på en Chill-topp feks. Forøvrig så er den stilen søt og tiltider snuppete, tom barnslig...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 18:08   #31
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg er på konsert, i smale jeans, topp og cardigan kule greier!

Håper du hadde en flott konsert-opplevelse!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 18:21   #32
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg for min del får fnatt over kvinner som nærme seg 40 i svarte olabukser, converse og bandtskjorte. Godt vi er ulike. En digresjon: På jobbintervju hos oss hadde vi sikkert strøke vedkommande av lista når ho viste seg i døra. På samme måte som dokke hadde kasta meg ut i Odd Molly-kjolen min.

Gammel 16-01-11, 18:27   #33
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Hvordan var konserten?
Jeg ser at PULS var fornøyd i alle fall
http://www.puls.no/16529.html

Jeg hadde ingen forventninger på forkant og syns det var veldig bra! Søte smågutter som var flinke å spille gitar og synge.

Gammel 16-01-11, 18:29   #34
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat Kråkesølv har jeg prøvd å få med meg et par ganger, men det har glippet hver gang.

Gammel 16-01-11, 18:31   #35
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

Akkurat Kråkesølv har jeg prøvd å få med meg et par ganger, men det har glippet hver gang.

Gammel 16-01-11, 18:33   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det kommer nok flere muligheter, vil jeg tro. De har fått veldig gode kritikker på mye, det er kult. :liker greia:

Gammel 16-01-11, 18:37   #37
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

Jeg får ta deg med neste gang, er jo på konsert annet hvert år fortiden.

Gammel 16-01-11, 18:39   #38
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jepp, skal ikke se bort i fra at det er det som må til.

Gammel 16-01-11, 18:42   #39
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

Jepp, skal ikke se bort i fra at det er det som må til.

Det er en deal!

Gammel 16-01-11, 18:43   #40
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg får ta deg med neste gang, er jo på konsert annet hvert år fortiden.

Så ofte!
Det er det jeg sier altså, du er og blir ei flyfille

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.