|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva slags te drikker du?Tally: jepp, dill og dall butikker, der har du det kanskje! (jeg handler aldri dill og dall, så jeg sjekker aldri de butikkene, men det kan jeg jo gjøre)
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags te drikker du?
Ahaaaa. Jeg satt og funderte på om jeg ikke hadde sett noe Londonteaktig skjønner du. Da har jeg jo det. Noen ganger hver dag. |
|
|
|
#3 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg drikker tre til fire kopper te daglig og er spesielt glad i te fra Yogi. Julepakken er genial 2*12 forskjellige smaker. Sweet chili, Jamaican og Lackritz er favorittene. Ungene elsker den originale med masse honning oppi.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Earl Grey hvis det ikke er kveld. Om kvelden drikker jeg kamillete med honning i. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Hva slags te drikker du?Grønn te med sitron, eller Lady Gray.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags te drikker du?Twinnings? Nei, det er skrekkelig altså. Det er verre enn varmt vann fra beholder uten te oppi i det hele tatt. |
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg drikker for det meste pose-te. Og favorittene der er grønn te med mint eller tranebær, vanilje-te elle indian chai. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hva slags te drikker du?Til hverdags går det i PG tips, kjøper gigantiske poser med det på innvandrerbutikken. Ellers liker jeg godt chaien til Pukka, men det aller beste er når jeg koker chai selv. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Ååå, ja, Kusmi har god te - spesielt chai'en
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags te drikker du?Palmen, jeg er ikke så ofte på din kant av byen, men hvis du forteller hvilken type du liker kan jeg tipse deg om jeg ser den. Jeg er temmelig sikker på at jeg har sett den i en butikk helt øverst i Thorvald meyers gate, og i en butikk ved bussholdeplassen på Sagene.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags te drikker du?En klassiker fra Black cat er forresten earl grey med blå blomst. Jeg liker russisk earl grey også, men må være i løsvekt.
|
|
|
#14 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg er veldig glad i Bengal Spice |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva slags te drikker du?Å ja, plante tebusk!
|
|
|
#16 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Hva slags te drikker du?er går det mye i ulike varianter av roibush te, men like før jul fikk jeg øynene opp for kusmi og i det siste har det gått mye i det. Jeg har blant annet funnet en Kusmi som er grønn te med jordbær. Kjempegod, altså.
|
|
|
#17 |
|
villende
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg drikker enten Earl Gray eller Indian Chai hvis jeg drikker posete. Hjemme går det i en haug med forskjellige teer fra Palais du The, blant annet en nydelig julete (No 25) som jeg har litt igjen av, The des amants og The des Lords. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ja, The des amants er kjempegod! Ellers drikker jeg jo også en del rooibush. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hva slags te drikker du?Palais de The selger tesmakinger med teori og masse smaking, det er kanskje noe for deg? |
|
|
|
![]() |
|
|