|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperKirsebær, jeg syns at din kropp har godt av å vises frem. Du er flott! Ikke ha for bulsete/store klær. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupper
Jeg kaller det vanligvis bare en topp, da. Men på forhandlersiden er 2 av de jeg viser oppgitt som blouse og 1 som top (den jeg har).
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperJeg har aldri noensinde funnet en skjorte som passer både i livet og over brystet. Folk har så ulike kroppsfasonger, det er nok mange som må leve med at det som kommer fra butikken ikke passer perfekt uten omsying... |
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperOg jeg skal få på firmalogo, så de tynneste stoffene utgår. Men ellers trenger det ikke være noe jobbaktig over plaggene altså. Jeg har fått beskjed om å kjøpe klær jeg ville gått i til vanlig. Pluss en bukse. Jeg bruker aldri bukser. Så der sliter jeg litt også.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperJeg kan ikke ha tights. Elelr jeg vil ikke.
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperHvis du finner en skjorte som er behagelig på, kan du jo ha den litt åpen hvis den er for trang øverst og ha en singlet under. Jeg føler meg skviset i sånt, da må jeg gjerne ha noe løst utenpå der igjen, en strikkajakke f.eks.
|
|
|
#8 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperTråkle dem lett sammen i åpningen akkurat over puppene er min løsning. Du må selvfølgelig tre dem over hodet når du skal kle dem på deg da, men resultatet blir bra.
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det er selvsagt en mulighet.
Det var en god plan. Jeg har et par skjorter som bare henger i skapet, fordi de er for trange over puppene. Kan teste ut om det funker å sy sammen.
|
|
|
#11 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperDu får meg til å tenke på Cubus. Jeg har kjøpt ei rutete skjorte der til datteren min, mener de har lignende i dameavdelingen også. Altså typisk skjortestil, med mulighet til å snurpe litt sammen med snøring for å framheve former, romslige slik de skal være nå. Fikk ikke til å legge inn bilde fra Cubusbutikken på nett, men sjekk det ut.
|
|
|
#12 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperHar du forresten vært på Carlings og kikket? Der har de masse kule topper/skjorter som kunne vært noe. I en stil som kan minne om det du skriver, i alle fall ikke damete.
|
|
|
#13 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperHer er det i alle fall en rimelig bukse, med press og herrestil, men den er sort da.
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperJeg trodde ikke du hadde pupper, eller blander jeg med Karamell? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperAltså. Den var litt frekk. Men en av dere har sagt det selv. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperJa, grunnen til at jeg nevnte det, er at jeg ikke har pupper selv, og tenkte at hvis du plutselig fikk store, så ville jeg gjerne vite hvordan, liksom. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Introvert textrovert
|
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 15-01-11 kl 14:23. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Pfft. Det er akkurat som Jesus.