|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?
Ja, for den prisen skal jeg ikke bare være sånn passe fornøyd, altså. Jeg skal være SUPERFORNØYD!
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?Du trenger da ikke vaske hver uke? Annenhver uke må da være greit det? Med mindre prisen går opp ved sjeldnere vasking da, men det må da bli billigere likevel. |
|
|
|
#3 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?Vi har Citymaid, vi betaler 860 kr gangen for 135 kvm rekkehus. Men vi er flere som har gått sammen om å få tilbud. Om de ikke vasker bra nok er det bare å klage, da tar de i ekstra de neste gangene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var billig! Vi har akkurat gitt vårt gamle firma fyken pga dårlig arbeid og har fått et tilbud fra CityMaid på 1150 kroner gangen på ca 100 kvm.
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Det er 4000 fra hele husstanden. De står spesifikt at dee ikke kan lønne 4000 hver. Derimot er det ikke arbeidsgiveravgift, med mindre man overskrider 30 eller 40 000 i året, jeg husker ikke hvilket av beløpene som stemmer i farten. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?Jeg drar opp denne igjen.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?Vi har besøk av CityMaid 2 ganger i måneden og er sånn passe fornøyd. Noen ganger er det bra og andre ganger heller dårlig. Jeg klager alltid om jeg synes det er for dårlig. Har til og med fått gratis vask
Vi har skaffet oss nøkkelboks med kode. De dagene vi vet de kommer legger vi inn nøklene i boksen (de har koden, men vi kan endre den om det skjer noe). De tar ut og legger tilbake nøklene. Denne løsningen funker for oss. Jeg må bare huske å ikke skru på alarmen de dagene de kommer
|
|
|
#8 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?Skal dere betale skatten, eller driver hun firma?
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?Ja, du spør, du, gullet.
|
|
|
#10 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?Du trenger ikke å ha noen skjemaer klar. Du fyller i på nettet, går i nettbanken og betaler lønn til hennes konto og skatt på den andre. Ferdig!
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
Hva mener du "skatt på den andre"? :må ha inn ting med teskje:
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Du fyller ut skjemaet, på det må du skrive hvor mye full lønn er, hvor mye du har trukket i skatt, og hvor mye du har utbetalt. Jeg gjør det på papir men det er akkurat samme greia på nett. (altinn e.l.) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Dumt spørsmål, men hvordan vet jeg hvor mye jeg skal trekke i skatt? Ah, vedkommende må selvsagt vise meg skattekort.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Du får skattekort ja. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Du har funnet denne, ja? http://www.skatteetaten.no/no/Biblio...eid-i-hjemmet/ |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Søt og rar
|
Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?Det er verdt det fordi det alltid blir gjort. Det er ikke verdt det fordi det etter min mening er kattevask
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Det skal være VELDIG dårlig vasket før VI kan tillate oss å kalle det kattevask, altså. Vi har svært lave standarder.
|
|
|
#19 |
|
Søt og rar
|
Okei, da så
|
![]() |
|
|