|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetAltså.
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettet
Er det ikke foreldrene som har funger som forretningsførere for bloggen hennes da? De har vel rollen som managere nå, vil jeg anta. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetDet gjør ikke saken noe bedre etter mitt syn. Men det er nå meg, da.
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Veldig enig i det.
|
|
|
#5 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Hun bor i fosterhjem, og jeg forundres over det samme som deg.
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
De kommer vanligvis ikke på banen før noe går galt og de har funnet noen de kan skylde på. :rimelig sikker: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetGa ikke hun ut singel i sommer allerede da?
|
|
|
#8 |
|
One of These Days
|
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetOg jeg lurer på hvorfor i alle dager et plateselskap skal være interessert hvis hun ikke kan synge? Jeg er sikkert bare gammeldags som synes sangartister bør kunne synge uten hjelp av autotune. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetHun synger visst også. En 15 år gammel unge dette her, i min ungdom var de mye mindre reflekterte og oppegående enn denne personen her.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetDet er vel ganske lenge siden hun spilte inn sin første låt, så dette med artiskdrømmer er vel ikke akkurat noe som har kommet akkurat nå. Hadde hun ikke en opptreden på et eller annet i fjor sommer der hun sang en låt hun hadde spilt inn etc?
|
|
|
#12 |
|
|
Janteloven er en pussig ting å dra frem når du tydeligvis misset det som var poenget med tråden. At hun gir ut plate er så sin sak, poenget var derimot at jeg stusser på at man velger å legge ned bloggen pga. negative kommentarer, for så å starte på musikkarrieren med utspill fra produsenten om at "hun kan jo ikke synge så bra" - jeg vil på ingen måte tro at tilbakemeldingene blir noe mildere nå. Derimot kommer forsåvidt selvfølgelig endel av de kommende negative tilbakemeldingene til å bli gitt av mennesker som ytrer seg med fullt navn - mulig det er lettere å takle? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Leser
|
Men hvor er det de skriver plateanmeldelser som er like råe som bloggkommentarer? Jeg leste litt av anmeldelsene til Rybak sin siste plate, og selv om terningkastene var elendige, var kommentarene ikke helt ... ehe ... usiviliserte. Folk sier det samme overalt, men ikke like direkte.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetLitt enig med mrc merker jeg. Jeg har sett i bloggen hennes fra tid til annen, og bortsett fra at hun reklamerer veldig for produkter (antar at hun mottar lønn for dette), så er bloggen ganske uskylding spør du meg. Hun støter ingen, blogger om intetsigende fjortisfjas og utgjør ingen stor risiko for fryktelig dårlig påvirkning sånn jeg ser det. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetAt Voe får muligheten til å gi ut plate når ikke engang plateutgiveren syns hun kan synge er ...eh ... jah ... meningsløst, for å si det mildt. Alt det andre dere diskuterer her er jo bare spekulasjoner og ligner ikke annet enn slarving, etter mitt syn. Hva ar det å si at hun kanskje bor i fosterhjem? Skal det være selvforklarende, liksom? Nei, før dere vet noe konkret om dette så skjerp dere. |
|
|
|
#17 |
|
Forelska
|
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetNo kan eg korkje uttala meg om kvaliteten på Voe sin blogg, musikken eller sangprestasjonane hennar, men slik det ser ut for meg kan ein mistenka heile greia for å vera eit utspel gjort i samråd med plateselskapet for å skapa blest om jenta - no veit "alle" kven ho er og det er vel ingenting som fører til så mykje sal av ei komande plate som nett det.
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser ellers ut som hennes første singel kom i fjor sommer og at hun deltok på VG-Lista-konserten på Rådhusplassen i fjor. Så noe helt nytt er dette altså ikke...
|
|
|
#19 |
|
Forelska
|
Då er det vel kanskje vorte på tide med litt mediemerksemdvind i segla av omsyn til vidare karriere.
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetBloggen er jo rimelig intetsigende for oss over 20 vil jeg tro, at noen trenger å slenge stygge kommentarer til henne er jo uansett synd da, veldig unødvendig. Vær nå heller glad for hennes "talent" som har gjort henne til popis og pengetjenende blogger. Tror mange bare er missunlige av de som kommer med stygge kommentarer. |
|
|
|
![]() |
|
|