|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?
Jeg anbefaler sterkt concealer ogsaa, til aa dekke roede flekker, kviser ol. Jeg har Summer Bisque som jeg bruker med en concealer brush. Beste dekkingen jeg har vaert utfor.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?
Det er mulig jeg kommer tilbake til deg rett før påske.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
nju nja njo
|
Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?Jeg har prøvd i.d. bare escentuals og glo minerals og foretrekker helt klart i.d. Kjøper via Strawberrynet og får refundert evt toll så da blir det ikke så ille.
|
|
|
#4 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?Jeg er fristet til å forsøke meg på i.d bareMinerals Foundation jeg også og lurer på om jeg skal driste meg til å bestille på nett. Hvordan vet jeg hvilken farge som passer best til meg? :blånd:
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?Jeg har rett og slett gitt opp mineralsminke jeg. Jeg får ikke nesa mi til å se ok ut med mineralsminke. hva gjør jeg galt, egentlig.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?Nå har jeg brukt både Tikei og Everyday Minerals en stund, og har kommet frem til at jeg liker EM best. Men forskjellen er ikke så stor. Jeg liker uansett begge bedre enn Mary Kay, men det er nok mest pga fargen. ID husker jeg ikke lenger hvordan er, men den er definitvt ikke verdt prisen i forhold til Tikei og EM. |
|
|
|
![]() |
|
|