|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Jeg er fortsatt på desperat jakt etter hel dress i enten str. 134 eller 140 som ikke skal koste over kr 800,-. Ingen som har noe tips hvor de vet det finnes på nett eller butikk? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Sjekk www.stormberg.no |
|
|
|
|
|
#3 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?ColorKids selger de på Zeck på Olsrødsenteret. Det var 30 % på de hele dressene, men jeg vet ikke om de gikk opp i 140. Det går an å ringe.
|
|
|
#4 |
|
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Jeg ville satset på todelt, jeg. Her bruker alle skolebarna det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Evt sjekke med annen Europris om de har noen igjen? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?
Her vil skolebarna helst ha hel dress. Mye enklere når de skal kjapt ut. Skal sjekke annen Europris, har bare sjekket de to nærmeste. Får ta en ringerunde i morgen. Da hadde det holdt ut vinteren i alle fall. Vi har også hatt en Rasavil dress i vinter i str. 134, men den holdt nøyaktig 2 uker. Lillebror har også Rasavil dress, men den er i en annen type stoff og er mye mere slitesterk. Kjøpte hos Blåpelikan (orionimport) i fjor på salg, men nå får jeg ikke opp den nettbutikken. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
De har ny butikk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Mellomste har ColorKids dress, den er i str 140. Men jeg kjøpte den i Danmark da.
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Bogerud i min by har ikke noen store dresser igjen. Der har jeg vært innom og sjekket. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Står på egne ben
Har sjekket NameIt også. De har ikke hatt så store størrelse i nettbutikken, men noen forhandlere har hatt noen få i de største størrelsene. Dvs. de som bor rundt oss er utsolgt i fjor høst allerede av den. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Står på egne ben
Min erfaring med Rasavil er at de ikke er store i størrelsen. Vi har en dress i str. 134 nå, og det er den dårligste vinterdressen jeg har hatt noen gang i akkurat det stoffet vi har i den. Tok 2 uker før det var hull på knærne, og den har ikke det sperrelaget under som Rematec har, så den nytter ikke og lappe for vann trekker bare gjennom. Lillebror har en i annen type stoff, og den er bra. Nettbutikken med Rasavil som jeg vet om har ikke noe større enn str. 128. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Jeg har lett i hele høst og vinter etter heldress til gutten min på snart 9 år, han har str 134. I høst var det jo utsolgt rimelig tidlig, de som evnt hadde i større str enn 122-128 og jeg var rundt på Sportshuset, G-sport, XXL, Reflex, Coop og diverse nettsteder.
|
|
|
#15 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Her har de barnehagepakke opp til str. 134 i blå: http://www.sportmann.no/product.aspx...sortOrder=DESC . Vet ikke om den blir for guttete for jentene dine? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Vet ikke om du har kjøpt dress, men her fant jeg noe http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=25935711
|
|
|
#18 |
|
Står på egne ben
Takk for tips. Det er akkurat den samme type dress jeg har kjøpt til største nå. Hun er storfornøyd. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Elisabeth: Var du fornøyd med dressen fra Europris? Hvor vanntett var den? Vil den fungere for en tre-åring?
|
|
|
#20 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Denne er aktuell for oss, siden poden vil ha hel dress i tillegg. Jeg har mest lyst på ReimaTec+ eller Ticket, men grøsser av prisene!
|
![]() |
|
|