Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

What to do? Jeg ser naboen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 20:14   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do? Jeg ser naboen

Godt gjort. Det er mye bedre å si fra raskt, tenk hvor vanskelig det ville være å si til noen at du hadde sett dem nakne i flere år.

Vi hadde en gang naboer som hadde veldig bråkete sex, og vi fikk oss aldri til å si fra at vi hørte dem. Men det må de kanskje ha forstått. Heldigvis flyttet de raskt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:17   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Vi hadde en gang naboer som hadde veldig bråkete sex, og vi fikk oss aldri til å si fra at vi hørte dem. Men det må de kanskje ha forstått. Heldigvis flyttet de raskt.

Vi hadde også en singel, eldre og kvinnelig nabo. Hver kveld fikk hun besøk av en mindre tiltrekkende mann på sykkel. Klokka elleve, da vi la oss, satte de i gang rett over hodet på oss. Man visste nøyaktig hva som skjedde, for det var de samme hylene og lydene hver gang. I tillegg hadde hun en seng som smalt i veggen. Vi flirte alltid litt av dette, men på et eller annet tidspunkt kom vi plutselig på at hun sikkert hørte oss nesten like godt, for vi sov alltid med vinduet åpent, og hun bodde som sagt like over oss.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:04   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare å si i fra, det, og jeg ser nå i etterkant at du har gjort det. Flotte greier, og ikke noe å føle du var innvaderende eller brysom for.

Vi fikk et vennlig hint fra naboen rett overfor oss at hun hadde fullt innsyn på badet vårt når det var mørkt, og vi hadde lyset på der inne. Vi hadde for tynne gardiner, rett etter at vi hadde flyttet hit, og aldeles ikke var vant til problematikk rundt innsyn. Veldig kjekt for vår del å vite - og vips hadde vi nye gardiner, og problemet var løst, både for henne og oss.

(Og jeg grubler meg ennå blå på hvem i all verden det var av vennene våre som hadde seg på badet vårt en kveld. Jeg kan med hånda på hjertet si at det ikke var gubben og meg - der har vi aldri hatt oss, nemlig. Det var etter denne epsioden hun følte for å gi oss et lite vink om at tettere gardiner kanskje var lurt. )

Gammel 24-01-11, 20:13   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Bank på vinduet mens de står der i all sin prakt?

Men jeg ser jo at du har sagt fra allerede.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:13   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inagh:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:14   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer aldri til å glemme den kvelden jeg kikket ut av kjøkkenvinduet i blokka der jeg bodde i Oslo. Rett overfor vår blokk, lå ei anna blokk, og jeg hadde fullt innsyn til kjøkkenet i leiligheten rett overfor oss, og en etasje ned...

Og på det kjøkkenet sto en kar og kokkelerte, rørte rundt i grytene og lagde middag - kliss naken!

Gammel 24-01-11, 20:14   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott gjort, Imma.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:17   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Harriet...

Gammel 24-01-11, 20:19   #9
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde forresten store stuevinduer der vi bodde før, men ingen gikk utenfor og det var bare en mur. Jeg vandret derfor bustete, naken og fornøyd ut på stuegulvet en hverdag jeg tilfeldigvis var hjemme, kanskje var jeg syk, jeg husker ikke, men i alle fall: Der står jeg og strekker meg og utenfor kommer et kobbel håndverkere og et par fra styret i borettslaget for å diskutere utskifting av takrenner.

Jeg var kjapt i dusjen! Svooosj!

Gammel 24-01-11, 20:36   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Syns du gjorde det rette ved å si ifra.

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Vi hadde forresten store stuevinduer der vi bodde før, men ingen gikk utenfor og det var bare en mur. Jeg vandret derfor bustete, naken og fornøyd ut på stuegulvet en hverdag jeg tilfeldigvis var hjemme, kanskje var jeg syk, jeg husker ikke, men i alle fall: Der står jeg og strekker meg og utenfor kommer et kobbel håndverkere og et par fra styret i borettslaget for å diskutere utskifting av takrenner.

Jeg var kjapt i dusjen! Svooosj!

Minner meg om en episode fra min ungdom. Vi bodde i høy 2. etasje helt uten innsyn, bare flott usikt.
Var som vanlig veldig morgentrøtt og tuslet inn på kjøkkenet i bare trusa for å ta et glass vann før jeg gikk på badet. Og der utenfor kjøkkenvinduet, mange meter over bakken står det to snekkere i en lift og ser rett inn.
Ikke særlig moro for en blyg tenåring at de samme snekkerne jobbet på blokka i mange uker etterpå og flirte like godt hver gang jeg gikk forbi.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:24   #11
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I slike situasjonar er det vel berre ganske enkelt å tenka kva ein sjølve hadde sett pris på om rollene var byta om.

Gammel 24-01-11, 21:34   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

I slike situasjonar er det vel berre ganske enkelt å tenka kva ein sjølve hadde sett pris på om rollene var byta om.

Ok, da. Du har vel rett.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:35   #13
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ok, da. Du har vel rett.

Pfft. Hva om det var en pen nabo som så på deg?

Gammel 24-01-11, 21:39   #14
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Pfft. Hva om det var en pen nabo som så på deg?

Jeg HAR en nabo som fra trappa si har noe innsyn inn til kjøkkenet vårt. Han er ikke pen. Jeg har *host* i noen tilfeller gått lettere kledd om morgenen og har observert at han har stått vel lenge på trappa. Nå har jeg kjøpt rullgardiner.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:46   #15
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blir skammelig lite brydd av andre folks nakenhet, i hvert fall så lenge nakenheten opptrer i en så naturlig kontekst som i et baderom. Det som er kinkig er å sette andre i forlegenhet på den måten.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:12   #16
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sov en natt med minimal bekledning pga varme. Da jeg våknet neste morgen var ALLE lysene i hele leiligheten blitt slått på i løpet av natten, og gutten på butikken rødmet heftig da jeg kom for å betale varene i butikken neste dag.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:17   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, så mye morsomt du har gått glipp av ved å si fra.

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg ville gjort dem oppmerksom på det jo før jo heller. Mye verre om du sier det etter lang tid?

På gatefesten til sommeren kunne du for eksempel påpekt at kona i huset var finere med frisert mus enn uten, sånn som nå?

Gammel 24-01-11, 21:19   #18
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg sov en natt med minimal bekledning pga varme. Da jeg våknet neste morgen var ALLE lysene i hele leiligheten blitt slått på i løpet av natten, og gutten på butikken rødmet heftig da jeg kom for å betale varene i butikken neste dag.

Den skjønte jeg ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:24   #19
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Den skjønte jeg ikke.

Ikke jeg heller.

Gammel 24-01-11, 22:14   #20
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Gutten i butikken hadde selvf. vert innom leiligheten hennes i løpet av natten, og slått på alle lysene, for han lette etter listen over varene som var bestilt, og som skulle hentes neste dag ( han hadde nemlig rotet varebestillingen bort, og i redsel for å få sparken gikk han til det drastiske skritt..) Ergo han var innom soverommet hennes, og såg henne i minimal bekledning Og da måtte han selvf rødme heftig da hun kom for å betale.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.