|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: tunikaer og topper med høyt liv... | |||
| Liker jeg, og jeg kler det selv også. |
|
73 | 47,71% |
| Liker, men ikke kledelig på meg |
|
14 | 9,15% |
| Greit nok, men ikke det mest kledlige jeg har på meg |
|
24 | 15,69% |
| Synes alle passer i sånn fasong jeg.. |
|
7 | 4,58% |
| Liker ikke, og jeg passer det ikke iallefall |
|
19 | 12,42% |
| Har faktisk noen plagg, men bruker dem lite |
|
16 | 10,46% |
| Har ingen plagg i sånn fasong |
|
13 | 8,50% |
| telt |
|
12 | 7,84% |
| Dustepoll |
|
5 | 3,27% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Gleder meg ...Passer meg utmerket! Har fleskemage og lange pene ben
|
|
|
#23 |
|
By the Sea
|
Sv: Gleder meg ...Så feil som det kan få blitt på min kropp. Ser 10 kilo tyngre ut enn jeg gjør med klær som har fasong og går inn i livet.
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Gleder meg ...Jeg har for mye pupper til å kunne bruke sånne klær uten å se ut som jeg veier 20 kilo mer enn jeg gjør. |
|
|
|
#25 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gleder meg ...Vanligvis foretrekker jeg overdeler som er innsvinget i midjen fremfor rett under puppene, men som gravid passer tunikamoten meg bra.
|
|
|
|
#27 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gleder meg til tunika og liknende går av moten!Eg både likar og brukar mykje tunika. Eg ser også tynnare ut om eg har noko langt og smalt som markere midja, men eg har blitt så trygg i meg sjøl at eg ikkje utelukkende kler meg i det som eg ser slankast ut i. Eg nekte gå berre i svart med v-hals berre fordi eg ikkje er tynn.
|
|
|
|
#28 |
|
intro
|
Sv: Gleder meg til tunika og liknende går av moten!Jeg kler høyt liv i noen former, men da må plagget være noenlunde tettsittende et godt stykke nedover også, ned mot hoftene. Ellers vil jeg både se gravid (selv om magen i utgangspunktet er forholdsvis flat) og ca. 20 kg tyngre ut, ettersom det vil se ut til at jeg er like bred som hoftene mine hele veien.
|
|
|
|
#29 |
|
intro
|
Sv: Gleder meg ...
Ja, det blir en billig sesong - pudderrosa og beige har liksom aldri vært helt meg.
|
|
|
|
#31 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Gleder meg ...
|
|
|
#32 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Gleder meg til tunika og liknende går av moten!Jeg liker veldig godt tunikaer. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Gleder meg til tunika og liknende går av moten!
Må bare signere dette, bortsett fra at hos meg så er det viktigste at svaien i ryggen min synes fra siden, ellers risikerer jeg å se ut som en slektning av ringeren i notre dame... og siden jeg er omtrent like bred som hoftene mine hele veien så må jeg ha noe som gir inntrykk av at jeg har en midje. Har faktisk funnet en del tunikaer etc. i det siste som jeg synes funker ok, men veldig mye gjør ikke det.
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gleder meg til tunika og liknende går av moten!Passer meg bra. Er kort i ryggen og har fleskemage. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gleder meg til tunika og liknende går av moten!Finnes jo mange ulike fasonger på tunikaer. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
maler
|
Ja, sånn er det for meg også, jeg må også ha plagg som sitter rimelig greit nedover også, de som knappast har noe liv og bare går ut i en svær sekk får meg jo til å se 30 kg tyngre ut. Om jeg ser gravid ut i dem har egentlig aldri slått meg. Jeg har alltid brukt klær som er skåret litt høyt, men nå er jo midja mi nesten oppunder halsen også da.
|
|
|
#37 |
|
intro
|
Ja, det er visst min også (noe som atter ble demonstrert til gagns under dagens grufulle olabukseshopping. Hvorfor gjør jeg det der?
|
|
|
|
#38 |
|
maler
|
Ja, du kan så si. Bukser med høyt liv - ja liksom.
|
|
|
#39 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gleder meg til tunika og liknende går av moten!Jeg føler meg fin i dagens mote og bruker stort sett kun tights/strømpebukser med tunika og kjoler. Passer nok kroppen min ganske bra hvor puppene sitter der de gjorde for x antall år siden sånn nesten, men hvor magen ikke er så lekker som den en gang var...
|
|
|
#40 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Gleder meg til tunika og liknende går av moten!Jeg er tunikadame, men de med høyest liv har en tendens til å komme i konflikt med puppene, så de styrer jeg unna.
|
![]() |
|
|