Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gleder meg til tunika og liknende går av moten!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: tunikaer og topper med høyt liv...
Liker jeg, og jeg kler det selv også. 73 47,71%
Liker, men ikke kledelig på meg 14 9,15%
Greit nok, men ikke det mest kledlige jeg har på meg 24 15,69%
Synes alle passer i sånn fasong jeg.. 7 4,58%
Liker ikke, og jeg passer det ikke iallefall 19 12,42%
Har faktisk noen plagg, men bruker dem lite 16 10,46%
Har ingen plagg i sånn fasong 13 8,50%
telt 12 7,84%
Dustepoll 5 3,27%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-11, 20:13   #21
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gleder meg ...

Henger som en sekk på meg (puppeløs og smal midje)

Gammel 29-01-11, 20:18   #22
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Passer meg utmerket! Har fleskemage og lange pene ben

Gammel 29-01-11, 20:28   #23
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så feil som det kan få blitt på min kropp. Ser 10 kilo tyngre ut enn jeg gjør med klær som har fasong og går inn i livet.

Gammel 29-01-11, 20:33   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har for mye pupper til å kunne bruke sånne klær uten å se ut som jeg veier 20 kilo mer enn jeg gjør.
Ja til omslagskjoler/omslagstopper og innsving i midjen.

Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 21:31   #25
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Vanligvis foretrekker jeg overdeler som er innsvinget i midjen fremfor rett under puppene, men som gravid passer tunikamoten meg bra.

Gammel 29-01-11, 21:34   #26
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er lei flagrende tunikaer, og vårklærne i butikkene nå er jo i tillegg bare i pastell og lin. :blæh:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 21:44   #27
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder meg til tunika og liknende går av moten!

Eg både likar og brukar mykje tunika. Eg ser også tynnare ut om eg har noko langt og smalt som markere midja, men eg har blitt så trygg i meg sjøl at eg ikkje utelukkende kler meg i det som eg ser slankast ut i. Eg nekte gå berre i svart med v-hals berre fordi eg ikkje er tynn.

Gammel 29-01-11, 21:47   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler høyt liv i noen former, men da må plagget være noenlunde tettsittende et godt stykke nedover også, ned mot hoftene. Ellers vil jeg både se gravid (selv om magen i utgangspunktet er forholdsvis flat) og ca. 20 kg tyngre ut, ettersom det vil se ut til at jeg er like bred som hoftene mine hele veien.

Bare tights under tunika bruker jeg for øvrig aldri - det må bli en smal bukse av noe slag.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 21:47   #29
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg er lei flagrende tunikaer, og vårklærne i butikkene nå er jo i tillegg bare i pastell og lin. :blæh:

Ja, det blir en billig sesong - pudderrosa og beige har liksom aldri vært helt meg.

Gammel 29-01-11, 21:48   #30
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, det blir en billig sesong - pudderrosa og beige har liksom aldri vært helt meg.

Eg kjem til å gå på en smell.

Gammel 29-01-11, 22:09   #31
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Bare tights under tunika bruker jeg for øvrig aldri - det må bli en smal bukse av noe slag.

Gammel 29-01-11, 22:18   #32
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker veldig godt tunikaer.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 22:49   #33
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kler høyt liv i noen former, men da må plagget være noenlunde tettsittende et godt stykke nedover også, ned mot hoftene. Ellers vil jeg både se gravid (selv om magen i utgangspunktet er forholdsvis flat) og ca. 20 kg tyngre ut, ettersom det vil se ut til at jeg er like bred som hoftene mine hele veien.

Må bare signere dette, bortsett fra at hos meg så er det viktigste at svaien i ryggen min synes fra siden, ellers risikerer jeg å se ut som en slektning av ringeren i notre dame... og siden jeg er omtrent like bred som hoftene mine hele veien så må jeg ha noe som gir inntrykk av at jeg har en midje. Har faktisk funnet en del tunikaer etc. i det siste som jeg synes funker ok, men veldig mye gjør ikke det.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 22:52   #34
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Passer meg bra. Er kort i ryggen og har fleskemage.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 22:55   #35
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finnes jo mange ulike fasonger på tunikaer.

Jeg er lang, og liker godt de som ikke er alt for vide.

Selv er jeg lys, men får ganske fort farge, og kler både klær med mye farger og pastell, og jeg synes jeg ser begge deler i butikkene nå.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 23:04   #36
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, sånn er det for meg også, jeg må også ha plagg som sitter rimelig greit nedover også, de som knappast har noe liv og bare går ut i en svær sekk får meg jo til å se 30 kg tyngre ut. Om jeg ser gravid ut i dem har egentlig aldri slått meg. Jeg har alltid brukt klær som er skåret litt høyt, men nå er jo midja mi nesten oppunder halsen også da.

Gammel 29-01-11, 23:18   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har alltid brukt klær som er skåret litt høyt, men nå er jo midja mi nesten oppunder halsen også da.

Ja, det er visst min også (noe som atter ble demonstrert til gagns under dagens grufulle olabukseshopping. Hvorfor gjør jeg det der? )

Gammel 29-01-11, 23:21   #38
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er visst min også (noe som atter ble demonstrert til gagns under dagens grufulle olabukseshopping. Hvorfor gjør jeg det der? )

Ja, du kan så si. Bukser med høyt liv - ja liksom.

Gammel 29-01-11, 23:22   #39
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg føler meg fin i dagens mote og bruker stort sett kun tights/strømpebukser med tunika og kjoler. Passer nok kroppen min ganske bra hvor puppene sitter der de gjorde for x antall år siden sånn nesten, men hvor magen ikke er så lekker som den en gang var...

Gammel 29-01-11, 23:24   #40
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er tunikadame, men de med høyest liv har en tendens til å komme i konflikt med puppene, så de styrer jeg unna.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.