|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røyk
|
|
|
#2 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykJa, to 20-pakker om dagen blir vel 5000 kroner i måneden. Jeg tror mange som røyker trøster seg med at andre bruker denne hundrelappen per dag på andre meningsløse ting.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykGosh - jeg er glad jeg ikke røyker lengre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykGrattis, Olympia! |
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykKredittkort er ikkje noko vanskeleg å få dersom du ikkje har betalingsanmerkning. Dei fleste i luksusfellen har vel akkurat klart å unngå det, og dermed får dei kort på kort. Den lågaste kreditten dei tilbyr, får du jo nesten uten noko form for sjekk. Eg har i alle fall opplevd å få ferdig utfylt kredittsøknad i posten, trengte kun å underskriva. Trur det var LO faktisk som sendte den siste som kom. Eg hadde overhodet ikkje bedt om det, men har du ikkje styring på økonomien er det vel lett å bita på.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykEvig takknemlig for at vi er to ikke-røykere (Ja, tre om man regner Knerten) her i huset, det er sykt mye penger!
|
|
|
#9 |
|
Tøff
|
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykJeg røkte godt og vel 20 om dagen i flere år. Det er slett ikke uvanlig blant røykere, og nok en gang er jeg lykkelig, lykkelig over å være kvitt den lasten. Seks år i år.
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykFor ikke så lenge siden røykte jeg 20-30 om dagen. To på morgenen før jobb, to (noen ganger flere) på jobb, og en haug frem til jeg skulle legge meg.
|
|
|
#11 |
|
ræv med ører
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykJeg synes forresten luksusfellen er et flott program!
|
|
|
#12 |
|
|
Jeg er enig. Spesielt synes jeg det er positivt at de svært sjelden viser barna i familien i programmene. Som regel er de borte under innspillingene, og det synes jeg er flott.
|
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykJeg røyker og jeg røyker 2-10 om dag (på vanlige dager ligger jeg på 3 én etter jobb og to på verandaen på kveldstid). 1000 om jeg er ute på fylla.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykJeg blir ikke sjokkert over at noen røyker 20 til dagen. Jeg hadde inntrykk av at det var ganske vanlig da jeg var student. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hjuleglede
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykVi har kjøpt ferieleilighet for de pengene vi ikke røyker opp. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røyk8-9 % av den friske delen av befolkningen røyker over 15 om dagen, så SÅ sjelden er det altså ikke, nei. (Og ca. det dobbelte blant folk som ikke er funksjonsfriske)
|
|
|
#17 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røyk20 om dagen høres mye ut, ja, men det er nok ganske vanlig. Selv er jeg festrøyker og da går det gjerne 20 på en kveld.
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Luksusfellen og månedlige utgifter til røykHvor lang tid bruker man på en røyk forresten? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
En Som Trener
|
Hehe, samme tenkte jeg også ved inngangen av dette året. Men jeg fant da andre innsparingsmuligheter som også gir store helsegevinster, så nå har jegt begynt å overføre penger til sparekonto tilsvarende det jeg tidligere ville brukt på sjokolade, brus, pastiller, pølse på vei hjem fra jobb osv. Det koster nesten like mye penger pr mnd som å røyke det gitt!
|
![]() |
|
|