|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Apropos Amelie, retorikk og folkets meningJeg hørte flere politikere snakke om dette uten å argumentere for at nettopp hun skulle få bli. Deriblant Kristin Halvorsen. Norge har en av de strengeste innvandringslovene i denne delen av Europa, og jeg må si at jeg syns det er et positivt tegn at det faktisk finnes folk der ute som syns det burde tas menneskelige hensyn. Særlig når opp mot 80% av folket mener at reglene bør strammes ytterligere inn.
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Apropos Amelie, retorikk og folkets meningJa, jeg synes folkemeningen skal respekteres. Alltid. Men først når de har fått tenkt seg om og kommer til uttrykk gjennom valg eller folkeavstemning, ikke den delen som flagges i media og bæres frem av tv-kanalenes seertall og evig jakt etter ofre for "systemet" og som tynes så lenge det ikke kommer en enda mer hjerteskjærende sak eller til nyhetens interresse har lagt seg.
|
![]() |
|
|