|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?
Det ER jo godt. Det har jeg testet også. Jeg liker egentlig verken pepperkaker eller blåmuggost, men den komboen er god. |
|
|
|
#22 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det prövde jeg ogsaa i aar etter aa ha lest om det paa en eller annen blogg, og det var virkelig himmelsk.
Jeg er enig i at den ikke höres direkte god ut, nei, men en annen sött/salt kombinasjon som er kjempegod er aa ha nonstop og salte peanötter paa vaniljeis, saa hvem vet. (sel vom jeg ikke pröver med det förste) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Da jeg var liten spiste vi ofte skiver med rømme, agurk og masse sukker på. Det var skikkelig godt!
|
|
|
#24 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Det er skikkelig godt. Det har vi i perioder ganske ofte. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det rareste du spiser?Tror ikke jeg er så sær i matvegen. Men det folk har reagert på er når jeg spiser skive med nugatti og ost. Det er jo skikkelig godt
|
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns ikke det er videre sært, det er jo helt vanlig med bacon og sirup til pannekakene i USA, og man glaserer jo ofte skinke i honning eller sukker. Baconfett og is, derimot ...
|
|
|
#29 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Gaia, det er jo ikke så veldig annerledes enn pølsevaff, da. Gjerne med både ketchup og syltetøy.
|
|
|
#31 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Venninnen min og moren hennes iviterte meg engang på gulrotpizza. Pizzadeig, ketchup, mengder med raspa gulrot og ost på toppen. Det var helt aldeles.... grusomt
|
|
|
|
#32 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva er det rareste du spiser?Jeg elsker brødskive med nugatti, banan og majones! Nam nam.
|
|
|
#33 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er det rareste du spiser?Jeg sleit med å holde maska da jeg fikk servert frokost på senga av mannen første gang jeg overnattet hos han. To skiver med makrell i tomat, med feite striper av kaviar på.
|
|
|
|
#34 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#35 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Jeg takler ikke risengrynsgrøt - i hvertfall ikke når den er varm. Kald risengrynsgrøt med sukker som pålegg på brødskiva, derimot.
|
|
|
#36 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Ikke noe spesielt tror jeg. Men jeg synes f.eks. leverpostei er sært i seg selv. Å spiste moste indre organer liksom. Men ja, jeg spiser det selv og tenker ikke noe særlig over hva det er.
|
|
|
#37 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva er det rareste du spiser?Jeg får hevede øyebryn både av syltetøy og hvitost, og syktetøy og banan (sistnenvte mener jeg jo er absolutt helt komplett normalt, den første skal jeg innrømme at ingen andre jeg kjenner spiser) Dog spiser jeg banan på skiva uten syltetøy nå om dagen, for åpenbart synes ett eller annet i meg at det er nok at Knerten har banan på, han trenger ikke vite at man kan ha syltetøy oppå der... (banan på skiva er "godmat", ikke noe han får hver dag akkurat)
|
|
|
#39 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det rareste du spiser?Jeg liker stekt leverpostei jeg... Spesielt etter å ha vært på by'n.
|
|
|
#40 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Jeg har fått hevede øyenbryn når jeg spiser hvitost med syltetøy, men det er jo helt normalt.
|
![]() |
|
|