Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det rareste du spiser?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 21:34   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Hva er det rareste du spiser?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Min bror serverte tapas lillejulaften, og "tvang" meg til å spise blåmuggost på en pepperkake. Steike det var godt altså.

Det ER jo godt. Det har jeg testet også. Jeg liker egentlig verken pepperkaker eller blåmuggost, men den komboen er god.

Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:36   #22
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Min bror serverte tapas lillejulaften, og "tvang" meg til å spise blåmuggost på en pepperkake. Steike det var godt altså.

Det prövde jeg ogsaa i aar etter aa ha lest om det paa en eller annen blogg, og det var virkelig himmelsk.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg vet det, kjenner godt til det, men vanilje og bacon?

Jeg er enig i at den ikke höres direkte god ut, nei, men en annen sött/salt kombinasjon som er kjempegod er aa ha nonstop og salte peanötter paa vaniljeis, saa hvem vet. (sel vom jeg ikke pröver med det förste)

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:37   #23
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Da jeg var liten spiste vi ofte skiver med rømme, agurk og masse sukker på. Det var skikkelig godt!

Gammel 09-02-11, 21:44   #24
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg er enig i at den ikke höres direkte god ut, nei, men en annen sött/salt kombinasjon som er kjempegod er aa ha nonstop og salte peanötter paa vaniljeis, saa hvem vet. (sel vom jeg ikke pröver med det förste)

Det er skikkelig godt. Det har vi i perioder ganske ofte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:46   #25
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Tror ikke jeg er så sær i matvegen. Men det folk har reagert på er når jeg spiser skive med nugatti og ost. Det er jo skikkelig godt

Gammel 09-02-11, 21:52   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg kan godt finne på å blande en del ganske pussige ting, f.eks. spiser jeg gjerne pannekaker med peperoni (eller annen spekemat) og lønnesirup, siden jeg har sansen for å blande søtt og salt. Men jeg innser jo at det er en smule sært og kanskje ikke noe man gjør "ute blant folk".

Jeg syns ikke det er videre sært, det er jo helt vanlig med bacon og sirup til pannekakene i USA, og man glaserer jo ofte skinke i honning eller sukker. Baconfett og is, derimot ...

Jeg tror ikke jeg spiser noe som er spesielt sært i grunn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:58   #27
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg vet det, kjenner godt til det, men vanilje og bacon?

Det er faktisk kjempegodt. Begge barna la i seg og syns det var nydelig.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 22:02   #28
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pepperkake med blåmuggost og ostemarmelade også nam. Og nå fant jeg noe som jeg rett og slett må prøve!

Gammel 09-02-11, 22:04   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gaia, det er jo ikke så veldig annerledes enn pølsevaff, da. Gjerne med både ketchup og syltetøy.

:gift med en mossing:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 22:11   #30
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Ketchup og syltetøy? Der tror jeg muligens grensen går for meg.

Gammel 09-02-11, 22:13   #31
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Venninnen min og moren hennes iviterte meg engang på gulrotpizza. Pizzadeig, ketchup, mengder med raspa gulrot og ost på toppen. Det var helt aldeles.... grusomt
Ellers liker jeg rosiner i risengrynsgrøten, og min indre pensjonist kan godt finne på å smøre Søst eller Namdalsgomme på brødskiva.

Gammel 09-02-11, 22:20   #32
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker brødskive med nugatti, banan og majones! Nam nam.

Og jordbær med pepper er nydelig.

Gammel 09-02-11, 22:20   #33
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sleit med å holde maska da jeg fikk servert frokost på senga av mannen første gang jeg overnattet hos han. To skiver med makrell i tomat, med feite striper av kaviar på. Heldigvis hadde han gjort et godt inntrykk på forhånd, så jeg lot meg ikke skremme av det.

Gammel 09-02-11, 22:25   #34
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sabla fin underholdning å lese alle de rare spisevanene deres. Jeg føler meg jo rimelig normal.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 22:30   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg takler ikke risengrynsgrøt - i hvertfall ikke når den er varm. Kald risengrynsgrøt med sukker som pålegg på brødskiva, derimot.

Gammel 09-02-11, 22:32   #36
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ikke noe spesielt tror jeg. Men jeg synes f.eks. leverpostei er sært i seg selv. Å spiste moste indre organer liksom. Men ja, jeg spiser det selv og tenker ikke noe særlig over hva det er.

Gammel 09-02-11, 22:32   #37
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia

Jeg kan godt finne på å blande en del ganske pussige ting, f.eks. spiser jeg gjerne pannekaker med peperoni (eller annen spekemat) og lønnesirup, siden jeg har sansen for å blande søtt og salt. Men jeg innser jo at det er en smule sært og kanskje ikke noe man gjør "ute blandt folk".

Gammel 09-02-11, 22:49   #38
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg får hevede øyebryn både av syltetøy og hvitost, og syktetøy og banan (sistnenvte mener jeg jo er absolutt helt komplett normalt, den første skal jeg innrømme at ingen andre jeg kjenner spiser) Dog spiser jeg banan på skiva uten syltetøy nå om dagen, for åpenbart synes ett eller annet i meg at det er nok at Knerten har banan på, han trenger ikke vite at man kan ha syltetøy oppå der... (banan på skiva er "godmat", ikke noe han får hver dag akkurat)

Gammel 09-02-11, 22:49   #39
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker stekt leverpostei jeg... Spesielt etter å ha vært på by'n.
Og agurk med sukker, nam!

Det særeste jeg har fått servert er forresten kald spagetti med rødsaus som dessert...

Gammel 09-02-11, 22:56   #40
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått hevede øyenbryn når jeg spiser hvitost med syltetøy, men det er jo helt normalt.
Jeg får og litt kommentarer på at jeg spiser salt pålegg på vaflene.
Egentlig så er det alle andre som er sære!
Men, banan OG majones OG nugatti, bloppy?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.