|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#25 |
One of These Days
|
![]() Veldig vanskelig å finne en bra film jeg ikke vil se en gang til ... Kids kan jeg henge meg på, den syntes jeg var litt ekkel, selv om den var bra. Kommer nok ikke til å se den igjen. Schindler's liste har jeg sett flere ganger, selv om den får meg i litt dårlig humør. Har en kompis som ligner så veldig på Liam Neeson i den filmen og det får meg til å smile. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Jeg er ikke sånn at jeg ikke kan se gode, sterke fimer om igjen, jeg. Jeg har store planer om å beveges gjennom Lilja 4 ever og Schindlers liste en gang til. Førstnevnte har jeg i hylla, men må innrømme at jeg ennå ikke har funnet noen passende anledning til å se den igjen. Den krever liksom sitt.
![]() |
#27 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg har ikke sett Lilja 4 ever , men det ser det ut som at jeg må gjøre noe med....(selv om jeg kanskje bare klarer å se den en gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
kamerat
|
![]() Egentlig liker jeg å gråte på kino. Det er litt rensende og upersonlig, liksom. Men noen ganger blir det for mye. Da jeg så Shadowlands og Magnolia gråt jeg bøtter av altfor personlige tårer, så jeg tror ikke jeg skal se dem noe mer.
![]() |
#32 |
re:designer
![]() Rød Oktober (tror det er det den heter) Syns sånne ubåt-filmer er dritkjedelige! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Skriver under Lilja og Schindler, og det er sikkert mange i samme kategori.
![]() |
#35 |
Sær og kresen
![]() Requiem for a dream.
![]() |
#37 |
Mean Milk Machine
![]() |
![]() Stryker listen. Hadde ikke lest spørsmålet ordentlig. Trenger lenger betenkningstid. Sist redigert av Sparky : 28-09-06 kl 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Kidding, right?
|
![]() Innrømmer å ikke ha lest instruksene i hovedinnlegget og skammer meg. Filmen jeg foreslo var bra, men disgusting og det var grunnen til at jeg ikke ville se den en gang til.
![]() |
![]() |
|
|