Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Morsomme toalettseter

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-11, 22:38   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsomme toalettseter

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hva annet kan det være enn dolokk?

De har mye rart der, faktisk.
:fornærmet:

Har rettet opp litt i innlegget nå.

Gammel 20-02-11, 22:39   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

De har mye rart der, faktisk.
:fornærmet:

Har rettet opp litt i innlegget nå.

Jeg har utrolig teit humor noen ganger, altså. Bare så for meg dolokket både her og der.

Gammel 21-02-11, 11:06   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde et sånn toalettsete før (med piggtråd i, mener jeg) og det passa aldeles ikke til doen, så det bare "sklei" av når man satt der. Og harry ja, det er skikkelig harry.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:39   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hva annet kan det være enn dolokk?

Det tok åtte sekunder før jeg "tog an" og brøt ut i sprutelatter.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 18:28   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Var på Jula i dag, og oppdaget at det er der vi har kjøpt vårt.

Gammel 04-03-11, 19:26   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Gammel 05-03-11, 10:39   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 21:24   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

dobbel

Sist redigert av MegaMie : 25-06-12 kl 21:57.
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 21:25   #9
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette burde jeg forutsett. Jeg går inn for å lage en tråd om kule dolokk og så har Mei gjort det ett år før meg!

Vi tar en turbouppussing av mannens guttedo i gangen, det vil si male med restene vi finner i boden, henge opp nytt speil og siden lokket sprakk da mannen stod på det istad blir det nytt dolokk også.

MegaMannen vil selvfølgelig ha dette:

Gammel 25-06-12, 21:49   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte setet. Jeg la merke til det i en eller annen reklame i posten i dag? Jula? SmartClub?

Gammel 25-06-12, 21:50   #11
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Hehe, synes det var litt kult, jeg. Ellers har visst Ikea et toalettsete med veldig vakkert navn. Har jeg hørt.

Gammel 25-06-12, 21:53   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jula har mange varianter, vi skal nok ha to harry-smådoer.

Gammel 25-06-12, 22:46   #13
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

MegaMie

(Vi har forøvrig enda ikke kjøpt noe kult dosete. Kunne tenkt meg noe som gikk i rødt. )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 22:48   #14
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, MegaMie, det var kult.
Jeg så tråden og tenkte "så fint, siden jeg skal pusse opp litt og trenger et kult dolokk". Og så hadde jeg allerede svart i den.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 22:50   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Si fra om du skal på Jula Mie, det kan hende du får en bestilling.

Gammel 25-06-12, 23:24   #16
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En kompis av meg har med piggtråd inni.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 22:26   #17
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Her er jeg igjen - i min egen tråd og er endelig klar for å g-j-ø-r-e noe med dosetet som faller av bare man setter seg litt hardt på det. Er du fornøyd med kvaliteten på setet deres Mie? Er det veldig raklete?

Og hvordan er det med doseter egentlig - har alle samme mål? Passer alle min do?

Gammel 03-08-13, 22:44   #18
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Det er mulig jeg tar feil, men jeg tror følgende. Alle doseter du får kjøpt følger et standardmål. De fleste har en do hvor disse passer, og noen har doer hvor denne standarden ikke passer. Men da tror jeg ikke du får kjøpt doseter som passer en annen plass heller, liksom.

Men med forbehold om at min kunnskap om toalettseter er gammel og glemt.

Gammel 04-08-13, 14:30   #19
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er forskjell på dolokk og alle passer ikke på alle skåler.
Mål på skålen, fra senter, i de store hullene bakerst, til senter(midt i). Og gjør det samme på dolokket du har sett på.
Det er viktig at de lange skruene passer rett ned i de store hullene, ellers vil ringen skli!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.