|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Vi feirer alt som feires kan, og jeg fikk kaffe og brownies på senga i dag tidlig (kl. 5.15), og pakke er visstnok på vei i posten. Klokken seks var jeg derimot blitt gressenke, så det var en kort feiring |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Født på søttitallet og feirer Valentines. Det trenger ikke være mye, men en liten ekstra oppmerksomhet gir vi hverandre. Mannen er veldig flink til å lage ting til meg; jeg er flinkere til å kjøpe noe.
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Som Halloween, er heller ikke Valentines et amerikansk påfunn ...
|
|
|
#4 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Ingen Valentinfeiring hos oss.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Siden vi ble sammen har vi feire på samme måte.
|
|
|
|
#6 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Vi gir hverandre et kort med en liten kjærlighetshilsen i. Det har vi gjort siden vi traff hverandre.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei vi pleier ikke å gjøre noe ut av den dagen. Det får holde med bursdager, bryllupsdag, mors/farsdag og noen år kjærestejubileum. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?
Nei, det har du rett i. Men skikken her i Norge er adoptert via TV-serier og filmer. Så lenge vi kun hadde NRK som kulturformidler via TV-skjermen, feiret vi ikke denne dagen her i landet. I allefall ikke i så stor skala som man gjør i dag. Det trenger ikke være noe galt i hjertekort, roser og sjokoladeesker, hvis man liker slikt, men for meg blir det som en dårlig sit-com.
|
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Niks. Feirer ikke. Fikk Valentines-kort fra mannen min det første året vi var sammen, men det er det hele.
|
|
|
#10 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nope. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei.
|
|
|
|
#12 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei, jeg har planer om å bruke hele kvelden til jobbing. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Jeg har kjøpt en liten gave til mannen og sendt blomster til min aller beste venn. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Egentlig ikke, men eldste på 7 hadde fått høre av læreren at mange gikk på restaurant |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Helt konge
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Jeg er generelt glad i kos og i mannen min, så vi skal spise tapas og drikke Cava når ungene og jeg kommer hjem fra dansetrening. Ungene skal få være med de også. Der er love og mat nok til alle. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei, ingen av oss føler at det har noe med oss å gjøre. Vi har aldri feiret dagen, da vi møtte hverandre for 18 år siden var det heller ikke mange som brydde seg om Valentin her i landet. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
By the Sea
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?
|
|
|
#19 |
|
By the Sea
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Jeg synes det er hyggelig med alle anledninger. Valentines dagen blir feiret på en low key måte - lager god mat til oss alle og guttene mine får hjertesjokolader & hjertegodterier til dessert. I dag hadde eldste med en kamerat hjem og han ble så glad da jeg sa "Nå skal vi feire at vi er glad i hverandre" at jeg fikk en spontanklem. Nå sitter de på lekerommet og koser seg med hjertegodteriene og mannen ved siden av meg med hjertekonfekt.
|
|
|
#20 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Oh, yes, vi feirer!
|
![]() |
|
|