|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med katt. Hjelp!2500 betalte jeg for to katter, da har jeg også ringt rundt å dette var den rimligste jeg fant. Mine er henholsvis straks 6 mnd og 7 mnd.
![]() |
#23 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med katt. Hjelp!
Jeg ringte idag og fikk time allerede i morgen, så du skal ikke se bort i fra at du kan få time like fort som du rekker å hente ut p-pillene, om du går inn for det |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med katt. Hjelp!Steriliser. Pp til katter er egentlig noe svineri, men selvf. bedre enn drøssevis av kattunger som man ikke får gitt bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med katt. Hjelp!Men det passer skikkelig dårlig denne uken. Jeg har ferie neste uke. Da skal vi nok få det til.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Dere med katt. Hjelp!Du har iallefall vært heldig som ikke har blitt kattebestemor for lenge siden. Katter kan gjerne ha sin første løpetid lenge før de er 1 år gamle, og noen katter sniker seg bare ut (uansett hvor lite ute de er ellers) før man merker at de har løpetid. Så der har du rett og slett hatt flaks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Dere med katt. Hjelp!Var litt slapp, dvs hodet mitt var helt fraværende, og jeg glemte visst å gi vår katt p-piller.
![]() |
#30 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Dere med katt. Hjelp!Da får jeg være glad for at jeg har hatt flaks på ett sted i livet i hvertfall. Pusen har garantert ikke vært ute, så jeg er ikke bekymret for å få huset fult av små nøster.
![]() |
|
|