Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken hårfarge har du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvilken hårfage har du?
Sort 10 6,21%
Brunette 68 42,24%
Blondine 37 22,98%
Silver 0 0%
Rødt 16 9,94%
Hvitt 0 0%
Gråspettet 5 3,11%
Kommunegrå 15 9,32%
Har striper 15 9,32%
Farger håret, egentlig har det innslag av grått 33 20,50%
Farger håret, men har ikke grå hår 27 16,77%
Litt av hvert, naturlige farger 5 3,11%
Litt av hvert, fargerik 1 0,62%
Har ikke hår 1 0,62%
Annet 1 0,62%
Udefinerbar farge 4 2,48%
Dustepoll 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 23:02   #21
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Hvilken hårfarge har du?

Jeg har farget håret og det er nå brunrødt. Er egentlig blond.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 01:06   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Rødblond. Nå er jeg litt mørkere pga. bortfarging av grå hår. Det må forresten snart friskes opp. Bare synd (og økonomisk veldig heldig) at frisøren min er på Sortland, og dit skal vi ikke før tidligst om noen uker.

Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 04:46   #23
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Egentlig mørk brun med gyldne og rødlig undertoner. Nå forsøksvis farget likt pga stadig større grå innslag.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 07:11   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har egentlig brunt hår, og for tiden farver jeg det mørkere. Vet ikke om jeg har grå hår. Tenker aldri over det, og ser derfor aldri etter.

Gammel 19-02-11, 10:08   #25
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brunt, med en grå stripe midt i skillen. Har totalt én (1) glansvask på samvittigheten, og det var i 2000.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 11:33   #26
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke farget håret siden jeg shavet av alt i sommer en eller annen gang, og det har en lett udefinerbar gråish, mørkeblondish, brunish, kjipish farge.
Hønnstygt er det i alle fall.

Gammel 19-02-11, 11:38   #27
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stemte før jeg leste det første innlegget jeg, så jeg stemte feil.

Jeg stemte kommunegrå farge, og at jeg farger det pga innslag av grått.
Nå har jeg brunt hår, med en anelse rødt i. Farget ja.

Gammel 19-02-11, 14:29   #28
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Mørkbrunt, men farger det pga grå hår. Farger i samme farge som jeg har.

Gammel 19-02-11, 14:33   #29
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er naturlig mellomblond, men farger det litt lysere rødblondt for å skjule alle de grå hårene.

Gammel 19-02-11, 14:34   #30
Albertine
Passiv

Standard

Jeg var blond, så ble jeg kommunegrå. Stripet håret før, nå farger jeg. Hasselnøttaktig farge med noen lyse striper, og når håret vokser ut ser det ut som om jeg har helt grått hår. Varmt over og kommunefarget under er ikke en god kombo. Har litt lyst til å ta en Kitty Bastard og shave hele greia.

Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 14:58   #31
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke helt om jeg har lysebrunt eller mørkeblondt.

Gammel 19-02-11, 15:55   #32
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Er opprinnelig brunette,men farger det nå for å skjule alderdommen,begynner å bli litt mer grå enn jeg setter pris på.

Samme her. Nå har jeg mørkebrunt med skjær av lilla. Naturlig mørkebrunt, med islett av grått

Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 16:08   #33
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Mørk, mørk brun. Farger det ikke. Har planer om å stripe, men det er så vondt. *pingle*

Gammel 19-02-11, 18:32   #34
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blondine.

Har ingen striper i nå, men pleide det tidligere for å få litt spill i galskapen.

Gammel 19-02-11, 18:35   #35
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er blond - alt fra vanlig blond på det øverste hårlaget som solen tar til mørkere blond under. Har også noen (naturlige) striper i siden solen ikke tar alt like godt. Den underste hårfargen min er fryktelig kjedelig, og kan nok også defineres som kommunefarget. Har ingen grå hår foreløpig, og satser på at jeg får noen år til før det evt dukker opp siden jeg ikke er så mørk.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 18:37   #36
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Tja, etterveksten er vel kommunegrå, resten av håret er brunt med karamell og kobberstriper.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 18:57   #37
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

brunt hår med litt grått i. Jeg farger håret i teorien, og har glemt praksisen de siste fem årene

Mannen har og brunlig hår, omtrent samme farge, og så har vi to barn med skikkelig rødt hår. Det syns jeg er litt festlig.

Gammel 19-02-11, 19:07   #38
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rødbrunt.

Gammel 19-02-11, 20:05   #39
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Blondine

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 20:10   #40
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjedelig brunt med mye grått.
Jeg farger det ofte. Lenge i en varm brunfarge, men nå vurderer jeg kald brun med lyse striper.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.