|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Restegarn
Dressen er strikket av Lollytree Yarn sitt "Rainbow scraps set" - Hun har dog spesialfarget dem til meg på Organic Gaia Bulky i den mengden jeg ville ha. Finnes litt mer inni der også da. tilsammen brukt rundt 24 oz garn (et hespe på 4oz = ca 113 gram) så den dressen er solid
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
![]() |
Jaa! Og jeg strikker ikke en gang! Men garn - ja det kjøper jeg i kilovis! Er med i garn klubber osv... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: RestegarnMan _må_ ikke kjøpe fra USA for å få bra garn altså |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
![]() |
Jeg vet man ikke _MÅ_ det
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: RestegarnNoko rekner eg med at storesøster vil ha til sine små strikkeprosjekt, og noko går vel med når lillesøster skal lera fingerhekling. Ellers går det litt til barbieklær og til dukkene. Bittesmå sokker og votter er ein finfin ting i gaver til små dukkemammaer.
|
|
|
#6 |
|
Einsam
|
Sv: RestegarnJeg strikker for tiden putetrekk og lapper til teppe. Og jeg tar gjerne i mot rester, gjerne av litt spesielt garn, spesielt "pusete" garn, som jeg bruker for å få putene litt morsommere |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RestegarnHer strikker enten storesøster det opp eller vi gir det til SFO.
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: RestegarnJeg har gitt opp alt restegarnet mitt...ble bare stresset av å ha så mye liggende uten å ha perfekte prosjekter til det.
2005 2007 2011 Sist redigert av lillamamma : 20-02-11 kl 20:52. |
|
|
|
![]() |
|
|