Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Flere som gir blaffen i VM på ski?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-11, 13:59   #1
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Jeg visste ikke det skulle være VM i Oslo en gang. Det sier vel noe om hvor interessert jeg er!

Gammel 28-02-11, 15:56   #2
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har fått med meg at det skal være VM, det er så langt interessen strekker seg for min del. Egentlig så er jeg antipatriot, nordmenn er mye hyggeligere og mindre høy på pæra etter slike greier når det ikke har vært mange norske medaljetakere. Etter Lillehammer 94 var jo hele landet fullstendig ufordragelig.

Ufordragelig .... Synes det mer var blide og glade nordmenn i seiersrus . Ingen som slår norske skitilhengere....jubel og fest fra morgen til kveld!!

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 18:30   #3
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke sett noe til nå og har ingen planer om å se noe som helst. Eneste som kan være gøy å se på er utfor. Jeg er helt fascinert av at noen tørr å sette utfor en bratt bakke i 140km i timen på to tynne planker. Gale folk.

Av sport liker jeg å se på isdans, og der er det som regel aldri nordmenn med. Like greit det. Får litt nok av all patriotismen og heltedyrkingen.

Gammel 28-02-11, 20:58   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Får litt nok av all patriotismen og heltedyrkingen.

Kva er galt med å heie på dei flinke, norske utøverane våre? Dei trenar 1000 timar i året, er stort sett fine forbilde og er rå i det dei driv med. Eg kan ikkje skjøne korleis slik patriotisme kan vere ille?

Gammel 22-02-11, 14:17   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

ingen planer om å se noe som helst. Største bekymringen min er at det kanskje får konsekvenser for Frustrerte frueR??

Jeg skal faktisk til Oslo under VM og, håper det ikke er helt kaos der...

Gammel 22-02-11, 21:44   #6
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

ingen planer om å se noe som helst. Største bekymringen min er at det kanskje får konsekvenser for Frustrerte frueR??

Jeg skal faktisk til Oslo under VM og, håper det ikke er helt kaos der...

Konsekvenser for Frustrerte Fruer? Hva pokker mener du med det? De går vel ikke på ski om kvelden? Herregud, er folk blitt helt gærne nå, eller? Mørkeskikjøring!
For en syk, syk verden vi lever i.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 21:45   #7
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Jepp, jeg gir blaffen...

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 16:33   #8
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Konsekvenser for Frustrerte Fruer? Hva pokker mener du med det? De går vel ikke på ski om kvelden? Herregud, er folk blitt helt gærne nå, eller? Mørkeskikjøring!
For en syk, syk verden vi lever i.

Her er jeg med deg. Jeg bryr meg midt i nakken om VM, men håper virkelig de lar Frustrerte fruer være. Har ikke sjekket ut om det er VM studio om kvelden.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:17   #9
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Skal dit. Bare en dag, og det skal jeg overleve ved hjelp av mye tålmodighet, gode klær og mat. Blir overrasket om jeg vil kjenne entusiasme den dagen, men hvem vet. Kanskje jeg blir hekta på sport.

Gammel 22-02-11, 14:29   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Det er helt kaos allerede, spør du meg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:09   #11
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det er helt kaos allerede, spør du meg.

Var i Oslo før helga, da holdt de på å rigge scene ved juridisk fakultet.

Blir det mye høy lyd i sentrum under hele VM tro?

Gammel 22-02-11, 15:39   #12
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ylvania er litt kul
Standard

Er det VM?

Gammel 22-02-11, 16:57   #13
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ylvania, her.

Er det VM?

Jeg er der jeg også, så ja. Jeg gir blanke.

Gammel 22-02-11, 15:40   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir blaffen tvers igjennom, både på godt og vondt - jeg er totalt uinteressert selv, men det plager meg ikke at de holder på.

Gammel 22-02-11, 15:44   #15
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gir blaffen både i ski og VM.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:10   #16
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg gir blaffen tvers igjennom, både på godt og vondt - jeg er totalt uinteressert selv, men det plager meg ikke at de holder på.

Som om jeg skulle sagt det selv

Gammel 22-02-11, 19:13   #17
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Må si meg enig med Skilpadda,gitt.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:14   #18
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gir helt og fullstendig blaffen, og ettersom jeg ikke bor i hovedstaden vil det ikke påvirke meg, eller på noen måte være noe jeg forholder meg til heller.
Jeg frykter at man på nyhetssendinger o.l. får den samme grusomme oppvisningen i nasjonalpatriotisme som under OL i gudvetnårdetvar, med Typisk Norsk i oppførsel, klesdrakt, hurrarop og hva har du

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:51   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er møkk lei hele VM allerede - og det har ikke engang begynt.

Gammel 22-02-11, 15:56   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har en mann som er mer enn forsiktig interessert i sportssendinger, så det blir en smule reklame for det forestående skirennet, for tiden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.