|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
| Se resultatene: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo? | |||
| Ja, jeg planlegger å se det meste, også på dagtid. |
|
21 | 17,21% |
| Ja, jeg vil nok følge med på nettet om dagen og se VM-studio om kvelden. |
|
12 | 9,84% |
| Tja, jeg slenger vel innom noen nett- og TV-sendinger iblant. |
|
18 | 14,75% |
| Ja, men det er bare enkelte disipliner jeg er interessert i. |
|
8 | 6,56% |
| Jeg vil nok få med meg noe, men litt motvillig (fordi andre i husstanden er interessert). |
|
9 | 7,38% |
| Nei, jeg er ikke interessert. |
|
29 | 23,77% |
| Nei, jeg er så lite interessert at jeg aktivt vil gå inn for å slippe å se noe som helst. |
|
17 | 13,93% |
| Hæ, skal det være VM? Hvor er Oddvar Brå? |
|
7 | 5,74% |
| Annet |
|
1 | 0,82% |
| Deltakere: 122. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Det var ikke noe alternativ for Ja, jeg skal høre på radio.
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?
Nei, det var det visst heller ikke. Det var nok radiohateren i meg som blokkerte den muligheten. Vi får sidestille det med Internett.
|
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?VM? Nei, men det kommer sikkert til å oversvømme diverse media så innen det er over så kommer jeg antakelig til å være litt informert likevel.
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Jeg skal kanskje se litt. Syns det er ganske moro, men det er ikke sikkert jeg får sett så mye likevel.
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Jeg skal være 2 dager i Kollen
|
|
|
#6 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Hopp klarer jeg meg fint uten, men langrennsøvelsene får jeg nok med meg enten på tv eller nett
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Jeg tenker mye på ski-VM, og spesielt fordi de nye momsreglene i forhold til idrett vs. andre kulturarrangement gjør det til en interessant nøtt å løse. Lyd i løypene går vel direkte under idrett, right? Ergo 8 % mva. Men hva med scene/lys/lyd for arrangement i forbindelse med VM? Si det, du. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Ja, jeg kommer nok til å følge med så godt jeg kan. Ihvertfall når det gjelder langrenn. Hopp og kombinert er jeg ikke spesielt interessert i, selv om et spennende kombinertlangrenn også kan være morsomt å følge med på.
|
|
|
#13 |
|
er her
|
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Kommer til å se alt jeg får muligheten til.
|
|
|
|
#14 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Jeg har vinterferie denne uken, og skal få med meg så mye jeg klarer.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Ja! Skal se det meste og gleder meg vilt! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ctrl+z
|
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Jeg følger med, dog på TV. Jeg gidder ikke kjaset med å storme opp i løypene. Jeg elsker sport og spesielt ski-sport, så jeg blir helt sikkert å observere foran skjermen.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Ski VM er ikke den sporten jeg prioriterer mest, men kommer definitivt til å se på når jeg har tid, og ro i røven, til å se TV. Blir nok en del strikking på meg foran TVen de neste par ukene, ja (da har jeg bedre samvittighet til å sitte lenger i ro). |
|
|
|
|
|
#18 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Ja det skal jeg |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Med en mann som er veldig så interessert i sport, er det ikke til å unngå at jeg kommer til å få med meg opptil flere sendinger. Men ikke fler enn jeg må, for å si det slik.
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?Nei, jeg skal selvfølgelig ikke se på VM, verken på TV eller live. Jeg kommer også til å unngå steder jeg vet det skal være VM-relaterte arrangementer.
|
![]() |
|
|