|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Nektet adgang på ForeldreportalenJeg må ha gjort noe Stygt og Slemt og Teit jeg også, for ikke kom jeg på FP og ikke kom jeg på FB.
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nektet adgang på ForeldreportalenVi har av og til problemer med at enkelte nettleverandører har problemer med linjene sine til USA, og siden FP har serveren sin der (tror jeg, HP får slå meg i hodet om jeg nå tar feil) så får de som da har den spesifikke nettleverandøren problemer med å komme inn på FP. Det har skjedd før, den gangen var det alle Telenorkunder som satt på gangen og sutret.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen
Jeg husker det. |
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
Vi prøvde så godt vi kunne, i alle fall.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Nektet adgang på ForeldreportalenHer var det sirup på hele linjen i går, vi har Nextgentel.
![]() |
#8 |
wizzzard
|
![]() Sv: Nektet adgang på ForeldreportalenHer og var det sånn. Fp og ein del andre sider var umulige å komme inn på. Har nextgentel. Nextgentel har nettopp oppdatert saker og ting, og mesteparten av gårsdagen var me heilt uten nett.
![]() |
#9 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde det samme problemet i gårkveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|