Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Strikkepinner på fly

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-11, 13:14   #21
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikkepinner på fly

Normal størrelser går nok heller på lengde enn tykkelse tror jeg. Dvs. rundpinner og/eller strømpepinner er godkjent, men ikke de lengste langpinnene. Ellers er jo ofte pinner fra 7 og opp i plast og alt annet enn særlig egnet mordvåpen. Jeg ville holdt en knapp på rundpinne av tre.

Gammel 24-02-11, 13:20   #22
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg ville holdt en knapp på rundpinne av tre.

:nemlig.

Den sikkerhetskontrolløren som tar fra deg en slik bør bli bedt om å demonstrere drapsmetode? Eller, kanskje wiren kan brukes? Strømpepinner av tre, str 3 da kanskje...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 13:30   #23
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Nå fant jeg dette på denne siden om Heathrow;

Sitat:

What about knitting needles?
Knitting needles are allowed.

Mei er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 22:34   #24
Mazaro
Fullverdig medlem

Mazaro sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Mazaro er litt kul
Standard

For en artig diskusjon. he he. Men egentlig er det vel ikke morsomt, men trist. At verden er blitt slik at man skal kunne se et drapsvåpen og en trussel i de mest uskyldige strikkepinnene.
Og skal en være helt kynisk så er jo ti cm lange strikkepinner mer enn lange nok til å ta liv av en eller annen. Ja skal en være enda mer kynisk så er jo en kulepenn også et mulig livsfarlig våpen.
Synes det er trist, at det er blitt slik. De reglene som liksom skal beskytte oss for galninger, er vel egentlig mer til irriasjon for skikkelige folk. Mens de virelige galningene som ønsker å lage kvalm, de klarer det nok uasett. Er vel umlig å helgradere seg. Sukk.
Bare et lite hjertesukk. Var ikke meningen å blande meg altå. Sorry.

Mazaro er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 22:38   #25
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble fratatt rundpinne 3 i Berlin.
Min kollega som gikk gjennom kontrollen 2 meter til venstre, slapp gjennom med 5 rundpinner og 3 heklenåler.

Gammel 25-02-11, 10:23   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg virker strikkepinner langt skumlere enn en flaske med vann. Så gal har altså verden blitt.

Jeg skal snart ut å fly, og skal til TelAviv (Israel). Jeg tror kanskje at det er av de stedene hvor de lettest kan nekte meg strikkepinner, altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.